استقلال بدون سرمربی هم خدا را دارد

#اختصاصی_آبی_پوشان

🖌 صدر با افتخار آبی ماند
استقلال بدون سرمربی هم خدا را دارد

✍️ محمود فخرالحاج

🔹سخت است تیم محبوبت که پس از سالها به صدر جدول رسیده باشد را اذیت کنند.. آن هم چه اذیتی؟ این اذیت با تمام آن اذیت هایی که تا قبل از این به تو داشتند فرق می کرد.
🔹اینبار طوری تو را اذیت کردند که در خاطره تاریخ ثبت و باقی خواهد ماند که تیم استقلال زمانی که به صدر رسید از هم پاشید.. سرمربی اش به یکباره رفت، با هجمه هواداران مدیرعاملش کنار رفت، دو بازی رسمی در لیگ با نیمکتی خالی از کادر فنی و سرمربی بازی کرد و در همین دو هفته بود که صدر را به رقبایش واگذار کرد.
🔹استقلال در این بازی همچنان رنگ و بوی همان تیمی را داشت که تا قبل از رفتن سرمربی اش داشت، هماهنگی همان هماهنگی بود، بازی همان بازی و نتایجی که شاید باور نکردنی اما بیش از این هم از این تیم بدون سرمربی انتظار نمی رود.
🔹این را خواستیم ثابت کنیم که ما حاضر هستیم که نه مدیرعامل داشته باشیم و نه سرمربی؛ تا زمانی که مسئولان مان یک مشت دروغگو و آدم های وعده و وعید داری باشند که هرگز توانایی اجرایی کردن وعده هایشان را ندارد.. تا زمانی که سرمربی تیم مان هنوز دلش با بازیکنان نیست ما سرمربی اینچنینی هم نمی خواهیم.
🔹شاید تا دیروز دلخوش بودیم به بازگشت استراماچونی، اما امروز و درست چند دقیقه قبل از شروع بازی وقتی همه آرزوها و دلخوشی مان را بر باد داده دیدیم به این نتیجه رسیدیم که هر چه بادا باد.
🔹ما به همین تیم دلخوش هستیم حتی اگر مدیرعامل نداشته باشد، حتی اگر سرپرست نداشته باشد و حتی اگر سرمربی نداشته باشد.. ما تیمی می خواهیم که مدیریت اش با هواداران صادق باشد و حتی در صورتی که قادر به انجام کاری نیست مرد و مردانه به هواداران راستش را بگوید.. ما سرمربی می خواهیم که تیمش و بازیکنانش را دوست داشته باشد البته نه به این عنوان که از حق و حقوقش بگذرد اما اینطور در وسط راه مسیر را خالی نکند و برود.
🔹آری استقلال شاید ۹ روز بدون مدیرعامل و بدون سرمربی مانده است، اما خدا را شکر می کنیم که هنوز آنقدر عزت و وقار دارد که تن به ذلت نمی دهد، بازیکنان با تمام مشکلات و با تمام سردی های موجود همچنان با پیراهن آبی تیمشان عاشقانه بازی می کنند و برای عبور از این روزهای تلخ و سرد همه کار می کنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.