استقلال بی نتیجه نمی خواهیم

خودت را در هفت هفته پایانی ثابت کن

✍️ محمود فخرالحاج

🔹هر چند زیاد نمی توانیم و نمی خواهیم به مجیدی خرده بگیریم وقتی به سرنوشت استقلال و سرمربیان گذشته در هفت فصل قبلی نگاهی می اندازیم. وقتی می بینیم که در تمامی هفت فصل گذشته تنها یک قهرمانی جام حذفی سهم تیم محبوبمان از جام ها بوده است.
🔹اما هوادار از این همه فصل بی نتیجه بدون جام خسته شده است و بیشتر از این دیگر دوست ندارد خسته تر شود. دیگر استقلال بی نتیجه نمی خواهیم و سرمربی اگر می خواهد نیمکت فصل بعد را برای خودش تضمین کند باید با نتایجی که در هفته های پایانی بدست می آورد ثابت کند.
🔹برای هوادار دیگر هیچ اسمی مهمتر از اسم استقلال و هیچ افتخاری بزرگتر و بالاتر از قهرمانی و افتخار تیم استقلال نبوده و نیست. به همین دلیل دیگر نمی توانیم هیچ فردی را با فرد دیگر مقایسه کنیم.
🔹قرار نیست اگر استقلال در هفت فصل گذشته با هفت سرمربی خود نتوانسته نتیجه بگیرد، این فصل هم به همان گونه عمل کند. باید داستان مجیدی با داستان قلعه نوعی و مظلومی و منصوریان و شفر و استراماچونی متفاوت باشد.
🔹هر چند هیچ تضمینی وجود ندارد که با فرهاد و چه بدون فرهاد و با یک سرمربی دیگر، استقلال همین نتایج و عدم نتیجه گیری ها در کسب جام را برای هشتمین و نهمین فصل متوالی تکرار کند، اما هوادار از این اوضاع دیگر به سطوح آمده است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.