استقلال در دستان توست

🖌 استقلال در دستان توست
خودت را ثابت کن چند مرده حلاجی

✍️ محمود فخرالحاج

🔹استقلال در هفته چهارم با دو برد و یک تساوی و یک شکست در رده چهارم ایستاده است و آمار نشان می دهد که ایشان در طی چند فصل گذشته تا اینجای کار بهترین نتایج را برای آبی پوشان بدست آورده است.
🔹اما شکست برابر فولاد و تساوی ناامید کننده برابر پیکان کمی استرس و دلهره و اضطراب عدم نتیجه گیری در هفته های نخست را دوباره در قلب و ذهن هواداران و دوستداران استقلال بوجود آورده است که این هم یک امر کاملا طبیعی است که هرگز دوست ندارند این فصل هم به فصل های ناکامی های تیم محبوبمان افزوده شود.
🔹عده ای با این نتایج در هفته های نخست زنگ خطر را برای محمود فکری به صدا در آورده اند و به او چند بازی بیشتر فرصت نداده اند در صورتی که اگر کمی بیشتر فکر بکنیم به این نتیجه خواهیم رسید که حداقل فرصت هشت تا ده هفته برای یک سرمربی امری عقلائی و قابل قبول است و با چهار یا پنج بازی نمی توان زود نسخه یک سرمربی را پیچید.
🔹آن هم نسخه سرمربی تیم استقلال که از چهار بازی دو برد و یک تساوی و یک شکست کسب کرده است.. شاید تا دربی می توان به محمود فکری و دستیارانش این فرصت را داد که خودشان را ثابت کنند و نشان دهند که چند مرده حلاج هستند و حالا که افتخار نشستن روی نیمکت تیم استقلال به آنها داده شده است می توانند از عهده این امر کاملا سنگین و پر فشار و استرس سربلند بیرون بیایند یا خیر.
🔹استقلال فعلا چند هفته ای است در دستان شماست و شما آنگونه که می توانید، آنگونه که قدرت و توانایی دارید می توانید افکار خود را روی آن پیاده کنید و نتایجی کسب کنید که هم مسئولان باشگاه و هم هواداران به آنها دلخوش شوند و از حضورتان راضی شوند.
🔹این هفته ها تیم استقلال با محمود فکری فرصت دارد تا با کسب بهترین نتایج و جمع آوری امتیازات کارنامه عملکرد خودشان را نسبت به سرمربیان فصل های گذشته بالا و بالاتر ببرند تا هم جایگاه خود را روی نیمکت محکم تر کنند و هم به دنبال کسب موفقیت و رسیدن به هدف نهایی که جام قهرمانی است با سرعت حرکت کنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.