استقلال فاتح نقل و انتقالات

به گزارش خبرگزاری آبی پوشان استقلال با کادر مدیریت جدید و تلاشهای بهرام افشارزاده و علی الخصوص نظری جویباری عملکرد فوق العاده ای در نقل و انتقالات داشت . استقلال از بازیکنان خودی با هرکسی که میخواست(بجز رحمتی) تمدید کرد . سه ملی پوش استقلال صادقی و حیدری و بیگ زاده در تیم ماندگار شدند . حنیف عمران زاده بهترین بازیکن فصل پیش استقلال هم تمدید کرد . آرش برهانی مهاجم محبوب و قدیمی استقلال در این تیم ماند و قاضی که فصل قبل در نبود هافبکهای طراح بازیهای خوبی به نمایش گذاشته بود تمدید کرد . پژمان نوری و احمدجمشیدیان هم دیگر تمدیدیهای  استقلال بودند  .

استقلال در گرفتن بازیکن هم موفق عمل کرد و شاه مهره نقل و انتقالات یعنی امید ابراهیمی را برای هافبک دفاعی گرفت در کنار او محمد خرسند نیا که از عوامل مهم صعود پدیده مشهد به لیگ برتر بود را استقلالی کرد . میلاد فخرالدینی را برای زوج سمت راست خسرو حیدری آورد و مهدی کریمیان بهترین تغذیه کننده کریم انصاری فرد آقای گل فصل قبل را برای پلی میکر اورد و جاسم کرار با تکنیک اما عصبی را هم از عراق برگرداند .

رافائل داسیلوا ی برزیلی و محسن فروزان برای پر کردن جای رحمتی استقلالی شدند . مگویان مدافع قلدر تیم ملی ارمنستان استقلالی شد و سجاد شهباززاده مهاجم جوان سایپا را به خدمت گرفت . یک جای باقی مانده در ترکیب بزرگ سالان استقلال باقی مانده که البته احتمال ماندن تیموریان خیلی کم است و به احتمال زیاد آخرین خرید استقلال یک بمب در خط حمله در اواخر فصل نقل و انتقالات خواهد بود .

امیرقلعه نوعی علاوه بر لیست ۱۸ نفره بزرگسالان نفرات خوبی در رده سنی جوانان و امید به استقلال اضافه کرده که در اردوی استقلال در ترکیه هم عملکرد خوبی داشتند و انتظار میرود حداقل دو پدیده لیگ از بین این جوانان معرفی شوند. بدین ترتیب استقلال فاتح نقل و انتقالات لیگ ۹۳-۹۴ است در شرایطی که پرسپولیس و تراکتورسازی و فولاد سه رقیب سال قبل استقلال ضعیفترین فصل نقل و انتقالات را پشت سر گذاشتند و اکثر ستاره های خود را ازدست دادند.

تلگرام استقلال

6 دیدگاه برای “استقلال فاتح نقل و انتقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.