استقلال مربی بزرگ و موفق می خواهد

🔹آبی پوشان پس از فینال جام حذفی تنها ۱۱ روز فرصت دارند تا در لیگ قهرمانان دوباره استارت بزنند و در یکماه چهار بازی سخت و سنگین در مرحله گروهی آسیا انجام بدهند.
🔹پس اعلام گزینه های سرمربیگری امری طبیعی است، اما نام بردن از اسم هایی همچون منصوریان یا فکری یا پاشازاده و…و… نمی تواند گزینه های مناسبی برای حال حاضر نیمکت استقلال باشد.
🔹استقلال همچنان که به یک مدیرعامل باتجربه، موفق و کاربلد و بسیار دلسوز نیاز دارد، برای نیمکت خود هم به مجموعه کادرفنی بزرگ و باتجربه و موفق احتیاج دارد.
🔹این نیمکت جایی برای تجربه اندوزی است اما نه به عنوان نفر اول و سرمربی، افرادی که برای گزینه سرمربیگری نام برده شدند می توانند گزینه های دستیاری روی نیمکت باشند و تیم استقلال به یک گزینه باتجربه و بزرگ و کارنامه دار نیاز دارد.
🔹پیدا کردن چنین فردی در زمان باقیمانده بین فینال جام حذفی و اولین بازی در لیگ قهرمانان در تاریخ ۲۴ شهریور هر چند سخت است اما باید تبدیل به ممکن شود.
🔹استقلال یکبار برای همیشه باید خیالش از بابت نیمکت راحت باشد و فردی روی نیمکت بنشیند که بار فنی اش بتواند آبی پوشان را چندین گام به جلو حرکت دهد و صاحب موفقیت و جام کند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.