استقلال و سیاه جامگان ، خیلی راحت ، خیلی سخت

اختصاصی آبی پوشان – استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر باید به مصاف سیاه جامگان ته جدولی برود . این بازی روی کاغذ برای استقلال ساده به نظر می رسد ولی چیزی که در زمین مسابقه اتفاق می افتد همیشه آن چیزی نیست که جدول نشان می دهد یا پیش بینی می شود .

سیاه جامگان جدیدا هدایت خود را به اکبر میثاقیان داده است , مربی که او را به عنوان یک مربی دفاعی میشناسیم که تیمهای خود را در برابر رقبا و به خصوص تیمهای بزرگ دفاعی میچیند و لایه های دفاعی زیادی ایجاد می کند . استقلال اگر بتواند در این بازی در دقایق ابتدایی گل بزند سیستم پیش بینی شده مشهدی ها بر هم خواهد خورد و لایه های باز شده دفاعی انها می تواند استقلال را به گلهای بیشتری برساند ولی اگر استقلال در ابتدا نتواند گل بزند و نیمه اول موفق به باز کردن دروازه حریف نشود هرچه به پایان بازی نزدیک شویم لایه های دفاعی مشهدی ها فشرده تر خواهد شد و باز کردن دروازه آنها مشکل تر از قبل خواهد شد .

استقلال ابزار لازم را برای باز کردن دفاع فشرده را دارد و با ضربه کاشته گرفتن در پشت محوطه جریمه و ضربات ایستگاهی می تواند دروازه حریف را باز کند .

این بازی می تواند برای استقلال خیلی راحت تمام شود و یک سه امتیاز ساده به حساب یاران منصوریان ریخته شود و میتواند در صورت غفلت بازی گره بخورد و بازی سختی را برای استقلالی ها رقم بزند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.