استقلال و منشا؛ چیزی شبیه بمب؟!

🔹هنوز باور نمی کردیم که باز هم قرار است از این انتقال ها هم صورت بگیرد، چون هواداران آبی و قرمز هنوز از خاطره های تلخ انتقال های جنجالی و پر سر و صدای مهدی هاشمی نسب و نیک بخت و انصاریان و علیزاده دلخوشی ندارند.
🔹سالهای سال بود که از این انتقال ها نداشتیم، فرقی نمی کرد چه بازیکن ستاره آبی ها باشد چه ستاره قرمزها و چه بازیکن بی اسم و رسمی که چند صباحی پیراهن یکی از این دو تیم را برتن کرده باشد. برای هواداران دو تیم انتقال یک بازیکن از تیمی به تیم مقابل هرگز عادی و قابل قبول نبوده و نیست.
🔹باور نمی کردیم که پس از سالها دوباره از این انتقال ها شاهد باشیم.. هر چند گاودین منشا در طی نیم فصل گذشته برای پرسپولیسی ها چنگی به دل نزد اما هرگز نمی توان منکر توانایی هایش و همچنین گلزنی هایش در لیگ قهرمانان فصل گذشته و رسیدن قرمزها به فینال آسیا شد.
🔹در هر صورت منشا مورد بی مهری برانکو قرار گرفت و شاید بهترین شانس خودش را برای دیده شدن و همچنین هنوز توی ویترین قرار گرفتن تنها و تنها حضور در تیم رقیب یعنی استقلال دانست. و این انتقال هرگز برایش جنبه مالی نداشته چون همان طور که گفته شد شاید حتی با یک سوم قراردادی که در پرسپولیس داشت به استقلال آمد.
🔹در هر صورت این انتقال شاید به مذاق هواداران قرمز خوش نیامده باشد که همین طور هم هست و حتما با شروع نیم فصل دوم و بازیهای استقلال و احتمالا دربی پایتخت و از آن سو فیکس شدن منشا در خط حمله استقلال شاهد جنجال ها و واکنش های قرمزها خواهیم بود.
🔹هر چند عده ای از هواداران آبی از جمله بنده حقیر نگارنده هم زیاد موافق این انتقال جنجالی نبوده و نیستم اما اگر واقعا منشا بتواند به عنوان یک مهاجم گلزن برای استقلال در نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا مثمرثمر باشد شاید از نظر و نگاه منفی حضور یک بازیکن قرمزپوش به تیم محبوبم کوتاه بیایم و این تنها و تنها به انگیزه و توانایی منشا و اعتماد شفر به او برخواهد گشت.
🔹ما هم منتظر می نشینیم تا ببینیم که ماحصل این انتقال جنجالی در نیم فصل دوم می تواند مثبت باشد یا خیر؟!

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.