استقلال چگونه به مصاف ماشین سازی تبریز می رود ؟

اختصاصی آبی پوشان – هفته بیستم لیگ برتر با دیدار استقلال و ماشین سازی تبریز امروز استارت خواهد خورد .

دیداری که برای استقلال و ماشین سازی حائز اهمیت است . ماشین سازی به سبب ته جدولی بودن و تلاش برای بالا کشیدن خود و استقلال برای ادامه روند رو به رشد خود و آمادگی روحی و روانی بیشتر برای دو دیدار حساس خود با السد و پرسپولیس .

ماشین سازی بعد از آمدن فرهاد کاظمی روند بهتری داشته است و در دیدار هفته قبل خود نیز یک تساوی ارزشمند در دربی تبریز کسب کرد .

استقلال در این دیدار هم به مانند دیدار های قبلی خود انبوهی از بازیکنان غایب را پیش روی خود می بیند و بازیکنانی نظیر جابر انصاری -هرائر مگویان – کاوه رضایی- فرشید اسماعیلی – مجید حسینی را به دلایل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد .

سیستم بازی استقلال در این دیدار به مانند دو بازی قبلی و ۴-۴-۲ خواهد بود و به نظر تنها دو ۲ تغییر اجباری (و احتمالا یک تغییر اختیاری) خواهد داشت . در ترکیب استقلال به علت محرومیت مجید حسینی , پادوانی جایگزین او خواهد شد و زوج خط دفاعی برزیلی مجددا شکل خواهد گرفت .

در خط حمله کاوه رضایی نخواهد بود وبه نظر محسن کریمی جایگزین او خواهد شد , محسن کریمی که گزینه خوبی به نظر می رسد . بعد از چند بازی بیرون نشستن انگیزه لازم را دارد و اینکه در بین خط دفاعی بسیار کند ماشین سازی می تواند کارساز باشد . این دو تغییر تغییرات اجباری نسبت به بازی قبلی هستند و یک تغییر اختیاری و فنی هم پیش بینی می شود و آن حضور یعقوب کریمی بعد از رهایی از بند مصدومیت در پست اصلی خود در هافبک سمت چپ . اتفاقی که می تواند بسیار موثر باشد و توانایی ها و قابلیت های یعقوب به خوبی دیده شود و بهره برده شود . بودن زکی پور و یعقوب کریمی در سمت چپ می تواند این جناح استقلال را بسیار قدرتمند کند .

ماشین سازی خط هافبکی دارد که بازیکنان تکنیکی و فانتزی باز در آن حضور دارند و بازیکنانی مثل علی عسگری و پیام صادقیان و… که به نظر میرسد با بودن دو امید در میانه میدان آنها به خوبی مهار شوند و اجازه حرکات زیاد به آنها داده نشود .

امید اول استقلال در این دیدار می تواند حبیب گردانی باشد که بازیکنان جوان و سرعتی استقلال می توانند با حرکات و استارت های خود به راحتی این بازیکن را جا بگذارند و به واقع برگ برنده استقلال در این دیدار مدافع پا به سن گذاشته ماشین سازی خواهد بود .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.