استقلال گونه بازی کردیم

امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی استقلال مقابل سایپا گفت:

دعا می کنیم کارگرجم که جزو پیشکسوتان اخلاق و ادب است شفای عاجل پیدا کند.از هیات فوتبال البرز تشکر می کنم.از مسولین و وزارت ورزش که فضای ورزشگاه انقلاب این قدر خوب بود.از فغانی تشکر می کنم.او افتخار ما در آسیا است و امروز خوب و نزدیک به صحنه بود.درباره کارت جاسم هم من از او گلایه مند هستم.

قلعه نوعی ادامه داد:

به مربی اخلاق مجید جلالی تبریک می گویم که تیم خوبی ساخته است.اگر روزی قهرمان شدیم بدانید این بازی خیلی در این راه اهمیت داشت.در این مسابقه خوب بودیم و به جز توپی که میداوودی به تیر زد کنترل بازی دست ما بود.

قلعه نویی افزود:

این بازی را به سایپایی‌ها هم تبریک می‌گویم که خیلی خوب بودند. آنها خیلی خوب فوتبال بازی کردند و ما بعد از گلی که زدیم سعی در کنترل بازی داشتیم. مالکیت توپ شاید با سایپایی‌ها بود اما کنترل بازی در اختیار ما بود و خدا را بابت سه امتیاز شاکرم. از همه بازیکنان متشکرم؛ چرا که آنها تیم واقعی استقلال را نشان دادند. آنها به لحاظ روانی و فیزیکی آماده‌اند و این درحالیست که در نیم فصل اول یک سری از افراد نمی خواستند تیم ما کامل باشد. با این حال خوشحالم که استقلال گونه بازی می‌کنیم.از هواداران مان در کرج هم تشکر می کنیم و امیدواریم در بازی های بعدی هم هواداران بیایند و ما را حمایت کنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.