استقلال یک استقلال خوزستان صفر

دقیقه ۴: مهرداد محمدی ارسال بلند و خطرناکی روی دروازه استقلال خوزستان داشت که کوین یامگا به توپ نرسید و روی مدافع استقلال خوزستان خطا کرد.

دقیقه ۸: روی اشتباه ابوالفضل جلالی، جواد آقایی پور بدون مزاحمت وارد محوطه جریمه شد اما در شرایط تک به تک توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۱۴: ارسال جواد آقایی پور به قصد گل روی دروازه استقلال ارسال شد که حسینی و تیردروازه به کمک هم این توپ را مهار کردند.

دقیقه ۲۳: بازهم اشتباه در‌خط دفاعی استقلال می‌‍رفت که رضا دهقانی را از نیمه تک به تک کند که تکل‌بلند چشمی مانع این کار شد.

دقیقه ۲۶: ضربه والی زیبای مهدی پور از راه دور میرفت که برای استقلالی‌ها سوپرگل به همراه داشته باشد که گروسیان این توپ را مشت کرد و به بیرون فرستاد.

دقیقه ۴۸: ارسال کوین یامگا روی دروازه استقلال خوزستان را، مهرداد محمدی با بی‌دقتی از شش قدم با ضربه سر به بیرون فرستاد.

دقیقه ۵۱:   ارسال مهدی مهدی پور داخل محوطه جریمه استقلال خوزستان از مدافعان عبور کرد و مهرداد محمدی با ضربه سر دروازه فرزین گروسیان را باز کرد، این گل هزارمین گل استقلال در لیگ برتر بود

دقیقه ۵۸: بازهم جناج چپ استقلال آسیب پذیر بود و نفوذ خوزستانی‌ها از این منطقه، سوپرسیو حسینی مانع از گلزنی مهاجم استقلال خوزستان شد و استقلال را نجات داد.

دقیقه ۶۸: جعفر سلمانی با شوت روی پا از داخل محوطه جریمه تیر دروازه گروسیان را به لرزه در آورد.

دقیقه ۸۱: ضد حمله سریع بازیکنان استقلال خوزستان موقعیت خطرناکی را برای این تیم رقم زد اما مکث مهاجم این تیم باعث شد تا مدافعان استقلال برگردند و موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۸۹: ارسال کوتاه داخل محوطه جریمه، ناهماهنگی چشمی و نیک نفس، توپ  مقابل جواد آقایی پور ضرب کافی را نداشت و مدافعان استقلال توپ را دفع کردند.

استقلال یک استقلال خوزستان صفر

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.