استقلال یک نفت آبادان صفر | تداوم صدرنشینی با سه امتاز شیرین

استقلال در شروع نیم فصل دوم و در دیداری که فرصت‌های زیادی را از دست داد، توانست با تک گل تماشایی مهدی مهدی پور از سد صنعت نفت عبور کرده و صدرنشینی خود را حفظ کند.

شرح گل:
استقلال یک – صنعت نفت صفر (دقیقه ۴۷: مهدی مهدی پور): استقلال از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد که آرش رضاوند با یک پاس زمینی، توپ را به آرمان رمضانی که درون محوطه جریمه بود سپرد و در شرایطی که این بازیکن پشت به دروازه بود، توپ را به بیرون محوطه جریمه برگرداند و مهدی پور را صاحب فرصت کرد که شوت محکم و روی پای این بازیکن به زیبایی وارد دروازه حریف شد.

لحظات حساس:

دقیقه ۴: استقلال صاحب یک ضربه خطا شد که ارسال مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر مرادمند به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: ضربه طالب ریکانی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: استقلال موقعیت بسیار خوبی را از دست داد. ارسال کرنر مهدی پور ابتدا با ضربه سر بلانکو همراه شد و او توپ را برای سهرابیان کاشت که شوت بغل پای او را پیام پارسا سنگربان صنعت نفت به زیبایی دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه ۴۰: ضربه سر آرش رضاوند با فاصله زیادی راهی اوت شد.

دقیقه ۴۴: صالح حردانی از سمت راست ارسال خوبی به روی دروازه داشت که ضربه سر جلالی را پیام پارسا مهار کرد.

دقیقه ۴+۴۵: روزبه چشمی با حرکتی که خودش از پشت محوطه جریمه آغاز کرده بود، توپ را به بلانکو سپرد و مهاجم آرژانتینی با یک پاس طلایی، یک و دوی روزبه را جواب داد و هافبک دفاعی پیش تاخته آبی‌ها ابتدا سنگربان صنعت نفت را دریبل زد که در ادامه مدافع آبادانی‌ها با اثرگذاری روی توپ، آن را راهی کرنر کرد و مانع از گلزنی چشمی شد.

دقیقه ۵۲: طالب ریکانی از راه دور و با یک شوت سرکش قصد گلزنی داشت که شوت او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: استقلال یک موقعیت طلایی را از دست داد. ارسال دیدنی جلالی از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر بلانکو با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: سانتر حردانی ارتفاع لازم را نداشت و بلانکو با پشت پا قصد داشت دروازه حریف را باز کند که توپ او را پارسا به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۶۹: این بار ارسال جلالی از سمت چپ به بلانکو رسید که ضربه پای چپ او پشت نقطه پنالتی از بالای دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸: استقلال روی یک ضدحمله صاحب فرصت خوبی شد که نفوذ حردانی به درون محوطه جریمه و ارسال تند و تیز او بی ثمر به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: ارسال جلالی به روی دروازه نصیب بلانکو شد که این بازیکن با تعلل زیاد و کنترل توپ با سینه، نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه ۸۶: مهرداد محمدی روی یک فرار تند و تیز تماشایی با پیام پارسا تک به تک شد که شوت محکم و روی پای او را پیام پارسال با دست راست مهار کرد و یک فرصت استثنایی را از آبی‌ها گرفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.