استقلال ۲ شمس آذر ۲

استقلال و شمس آذر در یک دیدار جذاب و پر گل به تساوی ۲ – ۲ رسیدند. مسابقه ای که با اتفاقات و حواشی زیادی همراه بود و هیچ کدام از دو تیم نتوانستند برنده از زمین خارج شوند.

لحظات حساس:
دقیقه ۳: استقلال با استفاده از یک ضدحمله صاحب موقعیت خوبی شد که مهرداد محمدی در محوطه جریمه سرنگون شد ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۹: ارسال کرنر زمینی و تمرین شده بازیکنان استقلال توسط مهدی پور روی نقطه پنالتی به مهرداد محمدی رسید و ضربه او پس از برخورد به یکی از مدافعان به شکل بسیار خطرناکی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۰: ارسال پای راست ایمان سلیمی به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی به یک موقعیت خوب برای استقلال تبدیل شد که این توپ را جعفرپور، سنگربان شمس آذر مهار کرد.
دقیقه ۲۹: شمس آذر می توانست به گل تساوی برسد. ارسال یک کرنر در تیر اول با ضربه سر گودرزی همراه شد و توپ مقابل دروازه به کریمی رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۳: مهرداد محمدی پس از یک حرکت انفرادی دیدنی وارد محوطه جریمه شد که ضربه او به یکی از مدافعان میزبان برخورد کرد. در برگشت توپ نصیب جلالی شد که شوت محکم و سرکش او پس از برخورد به یکی از مدافعان، به شکل فوق العاده خطرناکی راهی کرنر شد.

 

دقیقه ۳۴: ارسال کرنر مهدی پور در تیر اول با ضربه سر آرمین سهرابیان همراه شد و توپ با کمترین اختلاف ممکن به بیرون رفت.
دقیقه ۴۳: شمس آذر با یک حرکت دیدنی از سمت راست و ارسالی خطرناک به تیر دوم، گودرزی صاحب فرصت شد که ضربه محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۵۰: رمضانی یک موقعیت طلایی را از دست داد. روی پاس فوق العاده مهرداد محمدی به آرمان، مهاجم بلند قامت استقلال در محوطه جریمه فرصتی مشابه یک ضربه پنالتی را به دست آورد که شوت او را سنگربان شمس آذر راهی کرنر کرد.
دقیقه ۷۰: شوت محکم و راه دور عیسی مرادی را سیدحسین حسینی مهار کرد.

شرح گل ها:
شمس آذر صفر – استقلال یک (دقیقه ۲۵: کوین یامگا): ارسال اوت ایمان سلیمی به روی دروازه پس از یک رفت و برگشت به یامگا رسید که این بازیکن توسط گودرزی در محوطه جریمه سرنگون شد و داور نیز یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام کرد که خود یامگا نیز آن را به گل تبدیل کرد.

شمس آذر یک – استقلال یک (دقیقه ۴۷: امیرمحمد نسایی): شمس آذر در نیمه دوم خیلی زود به گل تساوی دست یافت. ارسال دیدنی اعرابی در دهانه دروازه به نسایی رسید و این بازیکن با یک ضربه سر شیرجه ای گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

 

شمس آذر یک – استقلال ۲ (دقیقه ۶۰: آرمان رمضانی): ایمان سلیمی از زمین خودی یک توپ بلند را به پشت مدافعان ارسال کرد که روی اشتباه مرگبار کریمی، مدافع شمس آذر، که قصد داشت با یک پاس رو به عقب دروازه بان تیمش را صاحب توپ کند، رمضانی از این فرصت استفاده برد و با قاپیدن توپ از مقابل پای جعفرپور توانست به راحتی دروازه خالی میزبان را باز کند.

شمس آذر ۲ – استقلال ۲ (دقیقه ۷۵: حسین گودرزی): در شلوغی محوطه جریمه استقلال، حسین گودرزی به شکلی اتفاقی صاحب توپ شد که ضربه او با عبور از میان مدافعان استقلال وارد دروازه حسینی شد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.