استقلال ۴ نساجی صفر

استقلال در یک بازی دیدنی و تماشایی موفق شد با ۴ گل نساجی رو در هم بکوبه و صدرنشینی خودشو حفظ کنه .

در روزی که استقلال می توانست بیشتر هم گلزنی کند فقط ۴ بار توپ های آبی پوشان به تور چسبید .

شرح گل ها:

استقلال یک – نساجی صفر (دقیقه ۴۳: آرمین سهرابیان): استقلال از سمت چپ حمله‌ای را ترتیب داد که ارسال ابوالفضل جلالی روی نقطه پنالتی به آرمین سهرابیان رسید که ضربه سر این بازیکن به گوشه دروازه رفت و به گل نخست بازی تبدیل شد.

استقلال ۲ – نساجی صفر (دقیقه ۶۲: امیرمهدی جان ملکی): پاس رضاوند روی قوس محوطه جریمه به رمضانی رسید و او با پاس پشت پا، توپ را برای محمدی کاشت که شوت این بازیکن ابتدا به پای احسان حسینی و سپس امیرمهدی جانملکی برخورد کرد و وارد دروازه شد.

استقلال ۳ – نساجی صفر (دقیقه ۶۴: آرمان رمضانی): استقلال یک ضدحمله سریع را ترتیب داد. پاس مهری به محمدی رسید و او نیز رمضانی را در سمت چپ صاحب توپ کرد که این مهاجم در مصاف تک به تک با مظاهری، موفق شد توپ را وارد دروازه حریف کند.

استقلال ۴ – نساجی صفر (دقیقه ۶۸: ابوالفضل جلالی): جلالی از سمت چپ حرکت کرد و سپس به عرض زد که شوت محکم و روی پای این بازیکن پس از برخورد به یکی از مدافعان ارتفاع گرفت و از بالای سر مظاهری رد شد و به گل چهارم آبی پوشان تبدیل شد.

لحظات حساس:

دقیقه ۲۵: اسماعیل بابایی از راه دور اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: بالاخره مهمترین موقعیت بازی در این لحظه شکل گرفت. ارسال دیدنی صالح حردانی به روی دروازه با ضربه سر گوستاوو بلانکو با کمترین اختلاف ممکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۴۵: ارسال کرنر نونو دلگادو پس از اشتباه حسینی، به سر وحید محمدزاده برخورد کرد و به شکل خطرناکی روی تور دروازه استقلال فرود آمد که داور به اشتباه اعلام کرنر کرد.

 

دقیقه ۶۲: سعید مهری پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: ارسال سعید مهری از سمت چپ در پشت نقطه پنالتی به آرمان رمضانی رسید که ضربه سر او را مظاهری مهار کرد.

دقیقه ۸۱: جعفر سلمانی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت فنی و تماشایی او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵: روی پاس مهدی‌پور، جعفر سلمانی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و در شرایطی که مظاهری با تصور ارسال کمی از دروازه بیرون آمده بود، ضربه مستقیم و زمینی سلمانی به تیرک دروازه برخورد کرد و کل خط دروازه را طی کرد و از سمت مقابل به بازیکنان استقلال رسید که در ادامه این توپ به جایی نرسید.

دقیقه ۸۷: ضربه زمینی آرش رضاوند را رشید مظاهری مهار کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.