اشتباهات مدیریتی که فقط و فقط مختص مدیریت فعلی است

گند کاری مدیریتی که در استقلال به وجود آمد و محرومیت استقلال در نقل و انتقالات زمستانی را کسی گردن نمیگیرد و همه دنبال کی بود کی بود من نبودم هستند .

در این بین علیرضا منصوریان خواسته یا ناخواسته در دام مدیرانی افتاده است که از او و محبوبیتش سو استفاده میکنند و منصوریان شده است سخنگوی مدیران نا لایق .

آقای منصوریان اتفاق افتاده را به مدیران قبلی ربط داد و مدیران فعلی را در این اشتباه بی تقصیر دانست . در این مورد و غلط بودن فرضیه بارها صحبت کرده ایم و کرده اند و در این مطلب اشتباهاتی را بیان خواهیم کرد که صرفا در دوره مدیریت و هیئت مدیره و معاونان و کادر فنی جدید اتفاق افتاده است و نه کس دیگری و هرکدام خیانتی هست در باشگاه استقلال :

قراردادهای بی حساب و کتاب و عقد قرارداد ۹۵۰ میلیونی با بازیکنی مثل فرشید باقری که سال قبل در صبا ۱۵۰ میلیون قرارداد داشت .

قرارداد میلیاردی با امین حاج محمدی که در برنامه های تاکتیکی سرمربی جایی نداشت و بر روی سکو هم خود او تلف شد و هم سرمایه باشگاه و سپس فسخ قرارداد یک طرفه او که بر بدهی های باشگاه افزود و مدیران بعدی باید جوابگو باشند .

آزاد کردن مجانی آرش افشین و بخشیدن و کادو دادن او به استقلال خوزستانی که حاضر نشد رضایت نامه مهاجم خود را برای استقلال تهران صادر کند .

منحل کردن تیم بانوان استقلال در حالی که این تیم شرایط خوبی در این مسابقات داشت .

رسوایی های کلان در تیمهای پایه و تعویض های چند باره مدیریت آکادمی استقلال .

عدم احقاق حق هواداران استقلال و دو بار محرومیت هواداران برای حضور در استادیوم در حالی که هواداران رقیب به مراتب فحاشی های بالاتری داشتند و هرگز محروم نشدند .

عدم پرداخت مطالبات مربی بدنساز تیم و قهر او و رفتنش از ایران .

عدم پرداخت مطالبات منصورخان پورحیدری و وضعیت دشواری که خانواده آن مرحوم سپری می کنند .

و موارد بی شماری که به هیچ مدیر و مدیران قبلی ربطی ندارد و مختص حضرات کنونی می باشد .

هادی صاحب خواجه- آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.