اعتراض و شکایت باشگاه استقلال نسبت به داوری دیدار با نساجی

مصاف روز گذشته تیم‌های استقلال و نساجی یک اتفاق تکراری با خود به همراه داشت و آن هم متضرر شدن استقلال از داوری بود.

در همین ارتباط ذکر چند مورد ضروری به نظر می‌رسد:

۱-به جهت حفظ آرامش و تمرکز و جلوگیری از بهانه‌های احتمالی، باشگاه استقلال تمایلی نداشت قبل از مسابقه نسبت به داور دیدار با نساجی واکنشی داشته باشد اما تصمیمات اتخاذ شده در این مسابقه، باعث نگرانی و اعتراض باشگاه استقلال شده است.

۲- به استناد اظهارات اکثر کارشناسان داوری، از جمله آقایان مظفری، مظفری‌زاده و صالحی، ترکی و … پنالتی واضحی روی مهدی قایدی رخ داده که عرب‌براقی مانند بازی استقلال و مس رفسنجان که شوت شهباززاده را بازیکن مس با دست دفع کرد، پنالتی محرز استقلال را اعلام نکرد. ضمن این که در کمال تعجب به روزبه چشمی برای یک تماس دستی عادی کارت زرد نشان داد اما تکل از پشت شدید روی محمد محبی اخطار نداشت!

۳- با استناد به نظر کارشناسان داوری، ایشان در دو دیدار مقابل مس رفسنجان و نساجی، ۲ پنالتی محرز را از استقلال گرفته است. باشگاه استقلال مراتب اعتراض و شکایت خود بابت اتفاقات داوری دیدار مقابل نساجی را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام می‌کند. هرچند که تابحال به اعتراضهای قانونی و به حق باشگاه استقلال که همراه با اسناد و مدارک بوده، پاسخی داده نشده اما از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم در هفته‌های باقی مانده، نهایت دقت و وسواس را برای انتخاب داوران به کار گیرد تا از چنین اتفاقات و تضییع حقوق‌هایی، جلوگیری شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.