اعلام لیست نهایی تیم ملی امید

مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریو از سوم فروردین ماه با حضور ۵ تیم به همراه ایران و به میزبانی تهران در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی برگزار می شود.

محمد خاکپور اسامی بازیکنان دعوت شده به این تیم را جهت حضور در این مسابقات را اعلام کرد که دو بازیکن از استقلال در این تیم حضور دارند . اسامی دعوت شدگان به شرح زیر است:

محمد رضا اخباری، امیر عابد زاده، گودرز داوودی، حسین کنعانی زادگان، محمدعلی مرادمند، سید مجید حسینی، علی عبداله زاده، صائب محبی، وحید حیدریه، میلاد محمدی، یوسف وکیا، مهدی ترابی، احمد نورالهی، روزبه چشمی، علیرضا نقی زاده، میلاد کمندانی، علی کریمی، علیرضا جهانبخش، شاهین ثاقبی، حسین فاضلی، بهنام برزای، احسان پهلوان، ارسلان مطهری، بهمن جهان تیغ، سردار آزمون، بهمن سالاری و محمدعلی فرامرزی.

بازیکنان دعوت شده باید راس ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲۵ اسفندماه با حضور در هتل اوین خود را به کادرفنی معرفی کنند و اولین جلسه تمرینی، بعد از ظهر همان روز برگزار خواهد شد.

با توجه به هماهنگی های انجام شده با سازمان لیگ کشور، بازیکنان دعوت شده (به استثنای بازیکنانی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنند) نمی توانند در هفته جاری برای تیم های خود در لیگ برتر و لیگ ۱ به میدان بروند

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.