افتخاری: پیشنهاد ما برای شفر حداقل دو ساله است

رضا افتخاری بعد از بازی با الریان قطر گفت: تبریک می‌گویم به هواداران و مردم ایران که کنار تیم هستند و حمایت می‌کنند. شروع خوبی برای استقلال در سال جدید بود و عیدی داد و امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: ما هم در کنار بازیکنان و تیم هستیم و نباید اجازه دهیم که لطمه و حاشیه‌ای وارد شود و امروز با وجود شرایطی که داشتیم به نتیجه خوبی رسیدیم. پیش از بازی هم گفته بودم مطمئناً پیروز می‌شویم. درست است که فرصت‌های زیادی را از دست دادیم اما همین نتیجه هم قانع هستیم که مسلط بر بازی بودیم و به حریف اجازه ندادیم که خودنمایی کند .حتی در نیمه دوم میهمانان قطری که در ورزشگاه حضور داشتند وقتی دیدند استقلال اجازه خودنمایی به حریف نمی‌دهد ورزشگاه را ترک کردند ازهواداران هم سپاسگزاریم که در روز سیزده‌بدر به ورزشگاه آمدند و حمایت کردند.

وی عنوان کرد: قبلا در هر بازی یک مشکلی به وجود می‌آمد اما خوشبختانه این بازی هیچ مسئله‌ای نداشت امیدوارم بتوانیم همه پاداش‌های خود را امسال بگیریم.

افتخاری با اشاره به موضوع طلبکاران گفت: با توجه به اینکه طلبکارها زیاد بودند نتوانستیم با همه آنها تسویه حساب کنیم، این طور نبود که ما در شب عید به دنبال تسویه نباشیم. حتما بعد از تعطیلات تلاش می‌کنیم که بودجه‌ای را برای این کار اختصاص دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه وضعیت تمدید قرارداد با شفر به کجا رسید گفت: شب گذشته  جلسه سه ساعته را تا ۲ بامداد با وی داشتیم بحث‌های خوبی مطرح شد و دو طرف نشان دادند که علاقه به ادامه همکاری دارند. باشگاه یک توانی دارد و اگر درخواست‌ها بالا باشد باید فکری کنیم.

خبرنگاری پرسید آیا شفر مبلغ بیشتری را پیشنهاد داده است یا خیر، که افتخاری جواب داد: او مبلغ قرارداد را بالا نبرده اما پس از صحبت‌هایی که داشتیم رقمی را پیشنهاد دادیم که فکر می‌کنم مشکل او هم حل شود. زمانی که قرار بود به استقلال بیاید من گفتم با او برای کوتاه‌مدت صحبت نکردم و برای کسب نتایج بهتر باید زمان و فرصت بیشتری بدهیم. برانکو هم در پرسپولیس چند سال حضور داشته که الان نتیجه می‌گیرد. مذاکرات ما ادامه دارد و پیشنهادمان حداقل برای دو سال دیگر است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد وضعیت تمدید قرارداد با بازیکنان گفت: این روزها آنقدر ما و بازیکنان درگیر مسابقات هستیم که اصلاً فرصتی برای مذاکره نداشته‌ایم باشگاه همه بازیکنان را می‌خواهد مگر اینکه مربی بگوید نمی‌خواهد و پس از آن فکر دیگری خواهیم کرد.

وی در پایان در مورد تعامل تیم ملی با باشگاه عنوان کرد: بازی‌های ما که تمام شود اعلام آمادگی کردیم که همه بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهیم جلسه مشترک هم می‌گذاریم که کمک کنیم. تیم ملی مال همه است و انگار به استقلال کمک می‌کنیم. همه ما امیدوار هستیم که تیم ملی در جام‌جهانی نتایج خوبی بگیرد و همه خوشحال شویم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.