افراد خطاکار و حنایی که دیگر رنگی ندارد

🔹چطور کسی که منفور هواداران آبی است در این روزهایی که هر کسی دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود باشگاه است مورد توجه و علاقه رسانه ها و بویژه صدا و سیما شده اند.
🔹حرفها و موضوعاتی که پندار توفیقی معاون سابق باشگاه در زمان مدیریت افتخاری بازگو می کند، همگی بر هواداران آبی عیان است و ایشان هم یکی از مقصران فراری دادن های ستاره های تیم استقلال بودند..
🔹حرفهایی که بازگو کردند نه راز بودند و نه پنهان کاری که امروز پرده از آنها برداشته است..
🔹اما مهم تر از همه اینها این است که آن بالایی (منظور وزارت ورزش و وزیر ورزش است) که با تمامی این قرائن و مدارک و اقرار به خطاها و کم کاری ها همچنان سکوت کرده است.
🔹شاید بعدها هم باید منتظر حضور خطیر هم باشیم تا در مورد مدیریت آینده از اوضاع کنونی استقلال با صدا و سیما و مردم صحبت کند..
🔹انگاری قرار نیست این افراد فاسد و خطاکار از فوتبال و ورزش کنار بروند و مهم تر از همه اینها در مورد خطاهای بسیار تاثیرگذاری که کرده اند حساب پس بدهند و بازخواست شوند.
🔹متاسفانه تا زمانی که هیچ فشار و هیچ نظارت دقیقی بر روی مدیریت و عملکرد معاونان خطاکار نباشد همچنان مدیرانی همچون افشارزاده و افتخاری و فتحی و خلیل زاده و از آن سو معاونانی همچون توفیقی و خطیر و…و… پست می گیرند و کار خودشان را ادامه خواهند داد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “افراد خطاکار و حنایی که دیگر رنگی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.