التیماتوم به شفر راه حل نیست

📝یادداشت #اختصاصی_سایت_کانال_آبی_پوشان

🔵التیماتوم به شفر راه حل نیست..

✍️محمود فخرالحاج

🔹 ۷هفته از فصل جدید گذشته است و استقلال در رده یازدهم جدول قرار گرفته است، در لیگ قهرمانان آسیا هم با هزار آرزو برای رسیدن به فینال هم با شکست برابر السد حذف شده است.
🔹از گوشه و کنار زمزمه هایی به معنای التیماتوم یا فرصت دادن به شفر شنیده می شود که در نگاه اول کمی خنده دار شاید به نظر برسد اما کمی بیشتر که به آن فکر می کنیم به گریه خواهیم رسید.
🔹فرصت دادن و سپس اخراج شفر یعنی بازگشت دوباره به گذشته. یعنی بازگشت دوباره به فصل گذشته و ناکامی های همیشگی مان که برای حل مشکل می آییم صورت مسأله را پاک می کنیم. به جای اینکه مشکل را پیدا کنیم و برای رفع آن تلاش کنیم و نقطه ضعف ها را تقویت کنیم به دنبال سخت ترین راه یعنی کنار گذاشتن سرمربی می افتیم. کاری که فصل گذشته انجام دادیم.
🔹شاید اگر به دنبال شباهت های فصل گذشته با این فصل باشیم می بینیم که فصل گذشته استقلال بهترین مهاجمش را از دست داد (یعنی کاوه رضایی) و هیچگاه برای حل این مشکل دنبال مهاجمی شش دانگ جایگزین او نبود تا اینکه با آمدن شفر اولین تحولش جذب مهاجم بود آن هم مهاجمی که شم گلزنی داشته باشد و موفق هم شد.. این فصل هم همین طور استقلال بهترین مهاجمش که تیام بود را از دست داد و به جای آن دو سه مهاجم با قیمت هایی چند برابر قیمت تیام جذب کرد اما با گذشت ۷ هفته حتی یک دهم آن فعالیت ها و گلزنی هایی که تیام برای استقلال انجام می داد را نتوانستند انجام دهند.
🔹آری به جای اینکه به فکر التیماتوم دادن به سرمربی باشیم..به دنبال رفع مشکل گلزنی باشیم و همین طور با رفتن یکی از دستیاران شفر روی نیمکت به دنبال جانشین او با موافقت شفر باشیم.
🔹آنگاه اگر تیم نتیجه نگرفت و دوباره روی همین روال پیش رفت، دنبال راه حل دیگری باشیم.

تلگرام استقلال

دیدگاه برای “التیماتوم به شفر راه حل نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.