الشرطه در خانه قسر در رفت

🔹برای تیمی که آرزویش گرفتن حداکثر یک تساوی است آن هم برابر حریف قدرتمندش که هفته هاست بهترین بازیهایش را انجام می دهد و بیشترین گل را به ثمر رسانده برآورده شد.
🔹الشرطه توانست به خواسته خودش برسد و برابر آبی پوشان به یک تساوی با ارزش دست یابد و آبی پوشان در روزی که می خواستند همچنان نوار بردهای خودشان را ادامه دهند مجبور به قبول تساوی در زمین حریف شدند.
🔹شاید در همه جای دنیا کسب یک امتیاز توسط میهمان مثل یک برد باشد، اما برای آبی پوشان هرگز چنین نیست.. استقلال حتی می خواهد در زمین حریف هم حداکثر امتیاز را جمع آوری کند و به کمتر از آن رضایت نمی دهد.
🔹اولین بازی آسیایی و کسب تنها یک امتیاز شاید پس از آن بردهای سریالی و پرگلی که در پلی آف آسیایی داشتیم خیلی توی ذوق بازیکنان و هواداران آبی زد، اما وقتی می بینیم که با امکانات موجود (از جمله زمین بازی نامناسب، نبود دیاباته و اسماعیلی و مصدومیت زود هنگام قائدی) گل اول بازی را خودش به عنوان میهمان به الشرطه زد و با یک ضربه پنالتی گل تساوی را دریافت کرد و تا توانست حمله کرد قابل قبول می شود.
🔹استقلال هنوز پنج بازی آسیایی دیگر پیش رو دارد با حریفانی که به مراتب خطرناک تر و قدرتمندتر از الشرطه خواهند بود، برای همین انتظار می رود که با تمامی امکانات و توانایی به مصاف حریفان بروند و هیچگاه خودشان را اسیر اتفاقات غیر منتظره ای که رخ می دهد و باعث کند شدن حرکت و یا یک وقفه کوتاه مدت می شود نکنند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.