امشب شب بد استقلال نباید باشد

🔹کمبود بازیکن، اشتباهات خط دفاعی یکی پس از دیگری همه و همه باعث افت کیفیت بازی آبی پوشان در حساس ترین و سخت ترین بازی اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شده است.
🔹فشردگی بیش از اندازه بازی ها و مصدومیت های فراوان و خستگی بازیکنان همه و همه از عوامل بد نتیجه گرفتن آبی پوشان در طی دو هفته گذشته است اما هرگز این دلیل نمی شود که ما از آبی پوشان بخواهیم که در ادامه بازی ها هم همین طور بی کیفیت به کار خودشان ادامه دهند.
🔹استقلال قرار است در اسفند ماه ۷ بازی مهم و فشرده را یکی پس از دیگری انجام دهد و اگر قرار باشد ما همچنان فشردگی و مصدومیت ها را بهانه قرار دهیم هرگز آن تیمی نخواهیم بود که هر فصل برای رسیدن به هدف تلاش می کند و در میانه راه کم می آورد.
🔹استقلال همیشه استقلال است چه آن زمانی که به اندازه یک تیم روی نیمکت و حتی روی سکوها داشت و انتظار بازی کردن داشتند و چه امروز که حتی برای چیدن ترکیب ثابت و ۱۱ نفره اش در زمین با کمبود بازیکن مواجه است.
🔹امروز و در این بازی بزرگ بهترین فرصت برای بازیکنانی است که شاید در تمام فصل کمتر فرصت حضور در ترکیب ثابت را پیدا می کنند و امروز بهترین فرصت است که خودشان را به همگان ثابت کنند.
🔹قرار نیست امشب روز بد استقلالی ها باشد، دو گل خورده بد و از دست دادن پنالتی وریا برای فرار از شکست در نیمه اول باید در نیمه دوم جبران شود.. هرگز استقلال نباید تیمی شود که برای تغییر نتیجه شکست به تساوی و حتی برد کم بیاورد و مستأصل باشد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.