امیدوار باشیم خیلی دیر نشده باشد

🔹قرار نیست پس از این مطلب همه چیز درست شود، همه چیز گل و بلبل شود و اوضاع به یکباره ۱۸۰ درجه فرق کند.
🔹اما اگر قرار بر سکوت باشد و ننوشتن این یعنی خیانت آشکار به تیمی که خالصانه هوادارش هستیم، آن هم نه یک سال و دوسال و پنج سال، بیش از دو دهه است طرفدارش هستیم.
🔹اگر می گوییم همین امروز استقلال را دریابید چون می دانیم مدتهاست که هیچ گوش شنوایی برای حرف هوادار وجود ندارد.
🔹تنها آدم ها بلد هستند قشنگ حرف بزنند، از وزیر ورزش گرفته تا مدیرعامل و مدیر رسانه ای و…و…
🔹انگار نه انگار که این تیم ۷ فصل است که قهرمان لیگ نشده و درست در همین ۷ فصل رقیب دیرینه اش سه بار متوالی قهرمان شده است.
🔹اینکه می گوییم همین امروز استقلال را دریابید تا بدانید که هواداران هیچگاه سکوت نخواهند کرد، آن از شکست دربی در بازی برگشت فصل گذشته و این هم از شکست دوباره به همان شیوه در دربی این فصل.
🔹ما واقعا نمی دانیم داد و فریادهایمان را به کجا ببریم، نمی دانیم که چه کسی واقعا حرفمان را گوش می دهد و به آنها توجه می کند؟ اما هر چه باشد سکوت نمی کنیم، چون می دانیم که اگر سکوت کنیم و تنها این اوضاع تاسف بار را شاهد باشیم یعنی بر آن مهر تایید زدیم و قبولش کرده ایم.
🔹اما نه اینطور نیست.. اوضاع آشفته چندین فصل گذشته تیم محبوبمان همچنان در حال ادامه دار شدن است و تاکنون هوادار را تنها و تنها با بردهای مقطعی شاد و خوشحال نگه داشته اند که آن هم هیچ عمری برای خود نداشته و نخواهد داشت.
🔹هوادار از تیم محبوبش قهرمانی در لیگ را می خواهد، هوادار از تیم محبوبش افتخار آفرینی و اوج گیری دوباره در آسیا را می خواهد و به این اوضاع آشفته ای که هفت فصل متوالی گریبان تیم محبوبش را گرفته اشک می ریزد و حسرت می خورد.
🔹کاش روزی روزگاری گوش شنوایی پیدا شود اما امیدواریم دیگر خیلی دیر نشده باشد!

 

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.