امیرخان رخصت؛ شما را باید ببریم

 

🔹همیشه بازی برابر تیم های امیر قلعه نوعی سخت و حساس و نفس گیر بوده و هست، چه آن زمانی که در استقلال اهواز مقابل استقلال قرار می گرفتند و چه زمان هایی که در مس و تراکتور بودند و حال هم در سپاهان.
🔹همیشه بازی کردن مقابل تیم هایی که امیر قلعه نوعی هدایتشان را بر عهده دارد یک انگیزه و یک انرژی مضاعف تری نسبت به دیگر بازیها با تیم های دیگر داشته است.
🔹برای امیر قلعه نوعی احترام بسیاری قائل هستیم و او را به عنوان پرافتخارترین مربی آبی تاریخ لیگ برتر که همراه با تیم محبوبمان سه بار به قهرمانی لیگ رسیده است قبول داریم و ارج می نهیم اما برای ما هواداران نام استقلال و پیراهن آبی تیم محبوبمان از هر نام و اسم و افتخاری بزرگتر و با اهیمت تر است.
🔹بازی در اصفهان برابر سپاهانی که چندین فصل است با عنوان تیمی زهردار و سرسخت خود را معرفی کرده است سخت ترین کاری است که البته تیم استقلال چند فصلی است که توانسته به خوبی از عهده آن بر آید.
🔹اینبار هم قرار است همین اتفاق بیفتد، چه مقابل امیر قلعه نوعی و چه مقابل هر سرمربی دیگری، آبی پوشان محکوم به برد هستند تا نوار پیروزی هایشان را همچنان ادامه دهند و راه صعود به صدر جدول را برای خودشان هموار کنند.
🔹مثل همیشه روز شنبه قبل از شروع بازی از امیرخان رخصت خواهیم گرفت و در گوشی به او خواهیم گفت که امیرخان؛ ببخشید شما را باید ببریم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.