امیر تتلو هم یک شهروند ایرانیه و حق زندگی دارد

اختصاصی آبی پوشان – در ابتدا ی نوشته تاکید میکنم که حقیر نگارنده مطلب با امیر حسین مقصود لو (امیر تتلو) در هر زمینه ای که حساب کنید زاویه از نظر تفکر دارم و به هیچ وجه , مورد مشترکی را بینمان نمیبینم . از سبک موسیقی ایشان تا تفکرات اجتماعی و مذهبی و سیاسی و آداب معاشرت و… هیچ وجه مشترکی بینمان نمیبینم ولی اینکه چون من با ایشان زاویه دارم پس امیر تتلو حق زندگی و معیشت در این آب و خاک را ندارد تفکری اشتباه است . امیر تتلو هم یک شهروند ایرانی است مثل من و مثل میلیونها انسان دیگر .

اینکه با یک فرد برخوردهای ناشایستی بشود و اولیه ترین حقوق شهروندی را از او بگیریم نه از نظر قانونی و نه از نظر شرعی پذیرفتنی نیست .

مدتی قبل رئیس جمهور محترم کشومان منشور حقوق شهروندی را امضا کردند که در زیر دو بند از این منشور را بیان میکنیم :

ماده ۱- شهروندان از حق حیات برخوردارند. این حق را نمی‌توان از آن‌ها سلب کرد مگر به‌موجب قانون.
ماده ۷- شهروندان از کرامت انسانی و تمامی مزایا یپیش‌بینی‌شده در قوانین و مقررات به نحو یکسان بهره‌مند هستند.
میخواهیم بدانیم چرا یک شهروند ایرانی از ساده ترین حق خود که دیدن یک مسابقه فوتبال آن هم در سطح ملی است باید منع شود ؟ به موجب کدام قانون امیر تتلو اجازه حضور در استادیوم را پیدا نمیکند ؟
قوه قضائیه جمهوری اسلامی قوه ای مستقل و عادل است که میتواند یک فرد را به اندازه جرمی که مرتکب شده مجازات کند و احکامی مانند عدم حضور در اماکن عمومی را صادر کند ولی تا جایی که میدانیم چنین حکمی به فرد مورد اشاره داده نشده و اینکارها خودسرانه توسط عده ای انجام میشود .
امیر تتلو با وجود زاویه فکری با بنده و شاید افراد زیاد دیگر شهروند این آب و خاک است و زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند و تا جایی که دورادور دیده ایم همواره بر آرمانهای نظام جمهوری اسلامی هم احترام گذاشته و در بسیاری از موارد از انرژی هسته ای تا رهبری و حجاب دفاع کرده است و پدر مرحومشان هم از رزمندگان جنگ تحمیلی بوده اند .
رهبر معظم انقلاب بارها تاکید بر جذب حداکثری و دفع حداقلی افراد مختلف داشته اند و باید مسوولین رده پایین تر کشور هم با فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات ایشان حداقل دفع ها را در زمینه های مختلف از کشور و نظام مقدس داشته باشند .
نویسنده : هادی صاحب خواجه یک شهروند ایرانی
تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.