امیر قلعه نوعی برای ما مُرد

اختصاصی آبی پوشان – بازی استقلال و تراکتور تمام شد و در این دیدار تیم تراکتور سازی موفق به برد استقلال شد ولی چیزی که در این دیدار مایی که از نزدیک شاهد بازی بودیم ناراحت کرد نه برد تراکتور که رفتار ناپسند و غیر انسانی امیر قلعه نوعی بود .

همیشه احترام امیر قلعه نوعی را به پاس سالهای حضورش در استقلال نگه می داشتیم . قبل از آغاز بازی استقلال و تراکتور هم ایشان توسط هواداران استقلال به شدت تشویق شد حتی آن دسته از هوادارانی که از قلعه نوعی خوششان هم نمی آمد همصدا با بقیه به شدت امیر قلعه نوعی را تشویق کردن( کلیپ این مورد در سایتها و کانالهای بزرگ موجود است ) .

در این که حرکات عجیب امیر قلعه نوعی در کنار زمین که هرگز در بازی برابر پرسپولیس ندیده ایم به کرات دیده میشد و از مشت گره کردن هایش هم ناراحتی نداریم و به پای فوتبال حرفه ای میگذاریم و خود را قانع می کنیم ولی چیزی که ما را آزار داد و قاطعانه می توانیم بگوییم زشت ترین حرکتی بود که در زمین فوتبال از کسی دیده ایم در آخر بازی اتفاق افتاد :

در حالی که برخی از هواداران استقلال بعد از بازی در استادیوم مانده بودند و بازیکنان تیم خود را تشویق می کردند , امیر قلعه نوعی که از چند قدمی جایی که ما حضور داشتیم با نوچه هایش در حال عبور بود که به یکباره با صدای خیلی بلند و رسا که همه کسانی که در صحنه بودن شنیدن گفت خفشون کنید و در یک آن دورو بری های امیر قلعه نوعی به سمت هواداران استقلال حمله آوردند . کاری بسیار زشتی که به هیچ وجه قابل توجیه نیست و غبطه میخوریم به همه هواداران استقلال که در استادیوم نبودن و یا کمی زودتر از این صحنه ورزشگاه را ترک کردند .

به نوبه خودم به خاطر همه حمایت هایی که از ایشان داشتم و همه احترامی که گذاشته شده پشیمانم و عذر خواهی میکنم .

در پایان از چند لیدر اصلی استقلال که در آن صحنه حضور داشتند و خود نیز بسیار ناراحت شدند درخواست داریم مخفی کاری و مصلحت اندیشی نکنند و موردی که دیده اند را عینا بازگو کنند تا نقاب از چهره برخی ها برداشته شود و خود واقعی شان مشخص شود .

امیر قلعه نوعی سابقا عزیز و محترم بازی را بردی ولی اخلاق را باختی .

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.