انتقاد شدید هادی طباطبایی از انتخاب یک پرسپولیسی به عنوان رئیس هیات مدیره استقلال

هادی طباطبایی با انتقاد شدید از انتخاب احمد سعادتمند به عنوان رئیس هیات مدیهر استقلال گفت از مسئولین وزارت ورزش پرسپولیسی انتظاری جز این نداشتیم که یک پرسپولیسی را در هیئت مدیره استقلال بگذارد. آقای سعادتمند وقتی می گوید من استقلالی هستم به شعور هواداران فوتبال توهین می کند. آقای محترم شما اگر استقلالی بودید چرا نباید یک عکس استقلال در پیج اینستاگرام تان باشد؟ چرا برای استقلال در آسیا آرزوی موفقیت نمی کردید؟ چرا وقتی استقلال مشکل داشت، حرفی نمی زدید؟ آقای سعادتمند یک استقلالی هیچ وقت پیج ا ینستاگرامش پر از عکس های پرسپولیس نیست.

طباطبایی در ادامه افزود: شما یک شب از پرسپولیسی بودن به یک فرد استقلالی تبدیل شدید. اگر استقلالی بودید هیچ وقت این همه برای پرسپولیس آرزوی موفقیت نمی کردید. کدام استقلالی را می توانید پیدا کنید که پیج اینستاگرامش پر از عکس های پرسپولیس باشد؟ اگر پیدا کردید به من نشان بدهید.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: حالا که یک پرسپولیسی را در هیئت مدیره استقلال گذاشته اند، یک استقلالی را هم برای پرسپولیس بگذارند. هر چند که از وزارت ورزش پرسپولیسی افراد پرسپولیسی را در استقلال می گذارد اما استقلالی ها را هیچ وقت در پرسپولیس نمی گذارد. واقعا برای من خیلی عجیب و تلخ بود فردی که عشق به پرسپولیس را نشان می دهد عضو هیئت مدیره استقلال شود. مگر آدم استقلالی کم داریم که وزارت ورزش چنین انتخابی انجام داده است؟

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.