انتقاد قلعه نوعی از ملی پوشان

تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست ۲ بر یک مقابل ذوب‌آهن اصفهان ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز (شنبه) در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد.

* بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم با چهره‌ای ناراحت وارد زمین ۲ آزادی شدند و بیشتر آنها در خصوص اتفاقات دیدار روز گذشته صحبت می‌کردند.

* هاشم بیک‌زاده، هرایر مگویان، ستار همدانی غایبان تمرین امروز بودند.

* امیر قلعه‌نویی با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و به مدت ۱۰ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد. سرمربی استقلال در بخشی از صحبت‌های خود با انتقاد از عملکرد آنها در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: خودتان بروید عملکردتان را بررسی کنید. وقتی بازیکن ما از ۲ قدمی دروازه نمی‌تواند گل بزند، وضع همین می‌شود. مردم از ما انتظار دارند و نمی‌توانیم بی‌تفاوت بازی کنیم.

وی افزود: ما بدون ملی‌پوشان و با بازیکنانی چون مگویان و خرسندنیا ۱۸ امتیاز گرفتیم. ولی با ملی‌پوشان هیچ امتیازی  کسب نکرده‌ایم. در بازی‌ با ذوب‌آهن یک بازیکن معمولی از ۳ ملی‌پوش ما رد می‌شود و به راحتی گل می‌زند. البته انتقاد من تنها به ملی‌پوشان نیست و همه باید بدانند که با این وضع نمی‌شود کار کرد.

* هنگامی که امیر قلعه‌نویی صحبت می‌کرد بازیکنان سرهای خود را به نشانه ناراحتی پایین آورده بودند.

* پس از پایان اظهارات قلعه‌نویی، جواد زرینچه بازیکنان را دور هم جمع کرد و از آنها خواست دور یکدیگر حلقه بزنند. مربی استقلال از بازیکنان خواست تا به آینده فکر کنند و ناراحتی‌ها را کنار بگذارند. سپس همه بازیکنان هم قسم شده و با گفتن یا علی تمرین را آغاز کردند.

* حنیف عمران‌زاده مدافع تیم فوتبال استقلال که مدت‌ها به دلیل مصدومیت در تمرینات غایب بود امروز با استقبال همبازیان خود در تمرین شرکت کرد.

* از تمرین استقلال تنها ۱۰ هوادار استقبال کردند که همه آنها با ناراحتی از شکست‌های اخیر استقلال در گوشه‌ای نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند.

* یعقوب کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال که همراه تیم امید در بازی‌های آسیایی اینچئون  حضور داشت امروز به تمرینات بازگشت و با توجه به مصدومیتی که داشت اختصاصی تمرین کرد.

* کریم بوستانی مربی دروازه‌بان‌های استقلال از اظهارنظر برخی رسانه‌ها نسبت به عملکرد محسن فروزان ناراحت بود و اعتقاد داشت که دروازه‌بان استقلال در گل‌های خورده هیچ نقشی نداشت.

* بازیکنانی که مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان ثابت بازی کرده بودند به تمرین ریکاوری پرداختند . پس از پایان تمرین ریکاوری تعدادی از آنها از جمله محمد قاضی و سجاد شهباز‌زاده تمرین را ترک کردند اما تعدادی دیگر به تنیس فوتبال پرداختند.

* دکتر امین نوروزی نظارت ویژه‌ای بر مصدومان استقلال داشت و با آنها تمرینات اختصاصی انجام می‌داد.

* تمرین فردا به دستور قلعه‌نویی تعطیل اعلام شد.

تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر به مصاف تیم ملوان انزلی می‌رود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.