او بهترین می ماند

✍️ محمود فخرالحاج

🔹به عنوان دومین مربی خارجی طی یک دهه گذشته است که می تواند برای استقلال جام و قهرمانی بیاورد.
🔹مردی که در اولین فصل حضورش وارث تیم قهرمان فصل گذشته شد هر چند خودش نه بازیکنان را می شناخت و نه در فصل نقل و انتقالات توانست کاری کند، تیمی را در دست گرفت که یارانش را نمی شناخت و به مرور و طی فصل توانست آنها را بشناسد و تیمی فوق العاده نه در حد و اندازه های تیم فصل گذشته اما یکدست و قدرتمند بسازد.
🔹دوست داریم این روزها بیشتر از هر زمان دیگری ناز سرمربی مان را بکشیم، دوست داریم بیشتر از هر وقت دیگری هوای سرمربی مان را داشته باشیم و دوست داریم با همین حمایت و شور و شوق دوباره خاطره ای شیرین و به یادماندنی بسازیم.
🔹ساپینتو می تواند بهترین بماند، می تواند خاطره شفر را دوباره در ذهن زنده کند و حتی از او در کسب افتخار و قهرمانی هم پیشی بگیرد.
🔹او می تواند بهترین بماند، بهترین کادرفنی خارجی پس از انقلاب یا حداقل طی دو سه دهه اخیر.. دوست داریم همین طور هم باشد، دوست داریم همین طور هم بشود و برای تحقق این امر ما همچنان حامی تیم محبوبمان و کادرفنی دوست داشتنی اش هستیم و می مانیم.
🔹دو قدم تا رسیدن به قهرمانی جام حذفی و سه قدم تا رسیدن به جام قهرمانی لیگ و برای رسیدن و کسب هر دوی این جام هم شانس داریم، هم لیاقت و شایستگی و هم توانایی و قدرت آن و علاوه بر همه آنها می خواهیم که یک بخت و اقبال بلندتر هم داشته باشیم تا تلاش هایمان هم با چاشنی بخت به واقعیت تبدیل شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.