او مثل هیچکس نیست

🔹استراماچونی.. او شبیه به هیچکس نیست جز خودش.. لطفا سعی نکنید او را با کسی مقایسه کنید چون قابل قیاس نیست.
🔹نه قرار است او را آنقدر تمجید کنیم که به عرش برسد و نه قرار است آنقدر او را بسنجیم که به یکباره از تمام سنجش های روزگار خسته شویم.
🔹او استراماچونی است.. کسی که جدا از تمام خارجی هایی که آمدند و با شال آبی خواستند جای تمام ضعف ها و مشکلات خودشان را بپوشانند و با چند برد در دور زمین با همان شال آبی دور افتخار بزنند و هواداران را به شوق آورند نیست.
🔹او استراماچونی است.. از همان روز اول با چهره ای جدی اما مهربان تصمیم گرفت که باشد، تصمیم گرفت که تمام ذهن خلاق خودش را در قامت یک سرمربی ایتالیایی به فوتبال ایران و فوتبال استقلال تزریق کند و توانست.
🔹هر چند در هفته های اول و با توجه به نتایج غیر قابل باوری که کسب کرد کمی توی دل هواداران و بسیاری از منتقدان را خالی کرد و باعث خوشحالی عده ای شد.. اما این ابتدای ماجرا بود که شاید بیشتر آنها باور نداشتند که تنها ۵ هفته برای شروع استارت تیم استراماچونی کافی بود تا ثابت کند که او مثل هیچکس نیست.
🔹قرار نداریم که پس از ۱۳ هفته آنقدر استراماچونی را بالا ببریم که یادمان برود هدف و مقصود اصلی ما تنها این بازی های بدون شکست و رکوردهای کمترین گل خورده یا بیشترین کلین شیت و تفاضل گل رؤیایی نیست.
🔹هدف و مقصود ما از آمدن استراماچونی و از کسب این همه بردهای متوالی و بدست آمدن هر رکورد دیگری تنها و تنها باید کسب عنوان قهرمانی لیگ باشد.. هنوز یادمان نرفته که شش فصل متوالی است که رنگ جام قهرمانی لیگ برتر را ندیده ایم، هنوز یادمان نرفته که اوج خوشحالی و باورمان این بردهای سریالی نیست.
🔹ما همیشه استقلالی می خواستیم که در پس همه این بردهای متوالی و رسیدن به صدر، لرزه انداختن بر تن تمامی حریفانش است، اینکه آسیا هنوز نام استقلال را نه تنها برای آن دو ستاره قدیمی اش، بلکه بخاطر قدرت امروزش هم بشناسد و قبول داشته باشد.
🔹آری ما قرار نیست با استراماچونی تنها طعم این بردهای متوالی و رکورد بی شکستی در لیگ را بچشیم و تا بی نهایت خوشحالی کنیم، قرار ما با استراماچونی رساندن دوباره استقلال به تمام افتخارات و مقام هایی است که چندین فصل است از رسیدن به آن محروم مانده است.
🔹آری استراماچونی مثل هیچکس نیست و دوست داریم با او به عنوان اولین مربی خارجی قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیریم و این با توجه به نتایج درخشانی که در حال کسب آن است و راه موفقیت آمیزی که تا به امروز در حال طی کردن آن است تا پایان فصل هرگز دور از دسترس نیست.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.