اگر پاداشی هم باشد.. نوش جان دیاباته

🔹هر چند باز هم می گوییم که نباید سریع به شایعات توجه کنیم و زود آنها را بزرگ کنیم، اما برخی شایعات حتی اگر به واقعیت هم تبدیل شوند هیچ ایرادی نخواهند داشت.
🔹یکی از این شایعات که شاید هم واقعی باشد پاداش آقای گلی مهاجم خارجی تیم محبوبمان استقلال است، همان طور که از گوشه و کنار می شنویم که گفته می شود به دیاباته شرط شده که در صورت رساندن آمار گلزنی اش به عدد ۱۰ و حتی شاید هم بالاتر، به او پاداش چند هزار دلاری داده شده که راست و دروغش بر گردن راوی آن.. .
🔹اما اگر از حق نگذریم، باید بپذیریم که برخی پاداش ها را باید در استحقاق برخی از بازیکنان دانست.. وقتی پس از فصل ها انتظار یک مهاجم گلزن برای استقلال جذب شده است که خودش را به مرز آقای گلی در لیگ برتر هم رسانده و در بسیاری از بازیها با گلزنی هایش سه امتیاز حساس بازی ها را برای تیم استقلال به دست آورده استحقاق دریافت چنین پاداشی را دارد.
🔹هر چند وظیفه یک مهاجم گلزنی است و نباید انتظار این را داشته باشیم که برای آن شرط و شروط بگذاریم، اما وقتی به چند فصل گذشته نگاه می کنیم که به اندازه انگشتان هر دو دست در جذب مهاجمان خارجی و حتی داخلی رکورد زده ایم و هیچ کدام هم به اندازه یک مهاجم شش دانگ مثل شیخ دیاباته نتوانسته اند در حد و اندازه تیم استقلال ظاهر شوند، باید انتخاب و جذب شیخ دیاباته را به فال نیک بگیریم.
🔹چه عیبی دارد در کنار مبلغ قرارداد یک میلیون دلاری این مهاجم گلزن و فرصت طلب و بسیار دوست داشتنی، برای گلزنی هایش هم پاداشی چند هزار دلاری برای او در نظر گرفته شود. اینطور هم برای انگیزه حفظ و باقی ماندن در جمع آبی پوشان را تقویت کردیم و هم اینکه از پس گلزنی های این مهاجم تیم استقلال هم به منافع و سودهای دیگری خواهد رسید.
🔹چه عیبی دارد، در یک فصل هم به جای جذب چندین مهاجم ناکارآمد خارجی و داخلی و صرف هزینه هایی به مراتب چندین برابر پاداشی که قرار است به شیخ دیاباته داده شود، این هزینه صرف تمدید قرارداد و انگیزه دادن به چنین مهاجمی شود.
🔹باشگاه استقلال و مدیران سابق و ناکاربلد آن چندین فصل است در حفظ سرمایه های باشگاه و تیم استقلال عملکرد عکسی را داشته اند، چه عیبی دارد، در این فصل یکبار برای اولین بار کاری صورت بگیرد که در آن منافع باشگاه به بهترین شکل تامین شود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.