اینبار حسن روشن با سامره به مشکل خورد

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال به همه کس و همه چیز مشکل دارد . تا بحال فردی نبوده که در استقلال بر مسند کار باشد و حسن روشن با او مشکل نداشته باشد . از مرحوم حجازی گرفته تا صمد مرفاوی و پرویز مظلومی و امیر قلعه نوعی و علیرضا منصوریان تا مدیران سابق و فعلی و قطعا آینده استقلال .

جدیدا حسن روشن مدیر آکادمی استقلال شده است و انتخاب او به نظر نه فنی که برای ساکت شدن او بوده است . قطعا خیلی ها دیده اند که در مدرسه فرد تنبل و شلوغ را به عنوان مبصر انتخاب میکنند تا مسوولیتی به او داده باشند و او را ساکت کنند و حسن روشن هم تقریبا طبق همین اصل در استقلال مسوولیت گرفت .

جدیدترین درگیری و اختلاف حسن روشن با  علی سامره سرمربی امید استقلال است . امید استقلال در چندین سال گذشته روزهای موفقی را پشت سر گذاشته و بازیکنان خوبی هم تحویل بزرگسالان داده است و سال قبل نیز با علی سامره تا روزهای آخر لیگ مدعی قهرمانی نیز بود.

و اما ماجرای اختلاف حسن روشن با علی سامره چه بوده است ؟

گویا حسن روشن در تمرین امید استقلال خودش سوت را بر میدارد و بدون اجازه مربیان تمرین را متوقف می کند و دستوراتی به بازیکنان می دهد و پس از ان هم بدون هماهنگی قبلی با مربیان قرار بازی دوستانه برای این تیم میگذارد و علی سامره هم تیم خود را به این مسابقه اعزام نمی کند چون در آن روز برنامه استخر برای بازیکنان تدارک دیده بودند . بعد از اس ام اس های حسن روشن به علی سامره او نیز چنین پاسخ این مدیر که در کار کادر فنی دخالت را آغاز کرده می دهد :

«حسن آقا احترام شما واجب اما مثل اینکه شما نمی‌دانید چه خبر است؟ فکر می‌کنم اگر همین گونه جلو برویم شما سوت را دست می‌گیرید و می‌آیی وسط زمین. شاید در آن سه تیم دیگر بتوانی این کار را انجام دهی اما من اینجا اجازه چنین کاری نمی‌دهم بهتر است شما کار خودت را انجام دهی».

به نظر میرسد با دخالتهای حسن روشن مربیان بزرگ و با ارزش و پیشکسوت استقلالی نتوانند در کادر فنی تیمهای پایه فعالیت کنند و فقط مربیانی که بله قربان گو باشند بتوانند در این تیم فعالیت داشته باشند .

با این اوصاف تیمهای پایه استقلال به نظر یکی از مربیان ببا ارزش خود را از دست خواهد داد . امیدواریم تا وضعیت تیمهای پایه بیشتر به هم نریخته این آقای همیشه طلب کار و مشکل دار را از مجموعه کنار بگذارند .

هادی صاحب خواجه – سایت آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.