این استقلال دیدن دارد

🔹باز تکرار بردهای سریالی یکی پس از دیگری، باز تکرار بردهای پرگل و باز خوشحالی های متوالی.
🔹برای هواداران آبی این دوره ها زیاد غریبه نیستند، چون در طی چند فصل گذشته از این روزهای خوب و بردهای سریالی کم نداشتیم، زیاد راه دور نمی رویم، چه در دوره سرمربیگری منصوریان چنین بردهای متوالی و سرنوشت ساز بسیار داشتیم و چه پس از او و زمان شفر و سپس همین اوایل فصل و زمان استراماچونی و حالا هم با فرهاد.
🔹استقلال چندین فصل است که در یک برهه زمانی بسیار عالی کار می کند و به واقع همه دوست و دشمن را شیفته بازی های خود می کند، کسب بردهای متوالی و عبور موفقیت آمیز از بازی های کلیدی و سرنوشت ساز در مقاطعی از فصل جزو یکی از شاخصه های مهم آبی پوشان در طی چند فصل گذشته شده است.
🔹به واقع اگر برخی از اتفاقاتی که بسیار تلخ و ناراحت کننده و فراموش نشدنی رخ نمی دادند، این تیم و مجموعه در تمام سه فصل گذشته می توانست خیلی باشکوه و پر قدرت به قهرمانی های بسیاری دست پیدا می کرد اما… .
🔹اما نکته تلخ و هرگز فراموش نشدنی پایان فصل های ناامید کننده ای هستند که تمام خاطره های خوش میانه های فصل را از یاد و خاطره هواداران و حتی اهالی فوتبال از بین برده اند.
🔹هواداران هر فصل آرزو می کنند که پایان فصل هایشان دیگر مانند فصل های قبل تر از آن دیگر تلخ و سرد و ناامید کننده به پایان نرسد، این فصل هم هواداران با تمام اتفاقات تلخ و ناخوشایندی که در تعطیلات نیم فصل برای تیم محبوبشان رخ داد اما همچنان به مانند فصل های گذشته برای پایان فصل آرزوی موفقیت برای تیم محبوبشان دارند.
✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.