این دغل دوستان که میبینی مگسانند گرد شیرینی

دیروز اتفاقا مجلات تاریخ گذشته را ورق می زدم که به طور اتفاقی در شماره ۳۹۱ مجله راه زندگی که در تاریخ ۹۲/۱۰/۱  منتشر شده بود در صفحه ۶۶ مصاحبه این مجله با مهرداد اولادی را دیدم.

مهرداد اولادی که بعد از بازیهای ضعیف در استقلال ابتدای این فصل در لیست مازاد استقلال قرار گرفت و بعد از آن علیه امیر قلعه نوعی مصاحبه کرد در این شماره راه زندگی و زمانی که در استقلال بود به تعریف و تمجید از امیر قلعه نوعی پرداخته است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد کار با امیر قلعه نوعی بیان کرده:ایشان مربی بزرگی بوده و مدت ها بود دوست داشتم باامیر قلعه نوعی از نزدیک کار کنم.خوشحالم که در خدمت ایشان هستم . و وقتی خبرنگار از او خواسته امیر قلعه نوعی را در یک کلمه توصیف کند میگوید:مربی بزرگ و بادانش و البته صبور.

یک نکته قابل توجه دیگر در این مصاحبه جاییست که از مهرداد اولادی خواسته می شود در مورد خودش بگوید و او می گوید سعی می کنم به همه احترام بگذارم و شان افراد را حفظ کنم!

این مصاحبه مهرداد اولادی را درکنار مصاحبه های کاپیتان تیم ملی که امیر قلعه نوعی را جوانمرد و بزرگترین مربی ایرانی نامیده بود قرار می دهم و با خود زمزمه میکنم:

این دغل دوستان که میبینی مگسانند گرد شیرینی

مجله راه زندگی

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.