این رفتار نه نشانه تعصب است و نه احقاق حقانیت

خوب خودت را منفور هواداران کردی

✍️ محمود فخرالحاج

🔹امید نور افکن همان بازیکنی که در تیم منصوریان یکی از بهترین ها بود، در زمان شفر هم یکی از مهره های اصلی آبی پوشان بود، وقتی از تیم جدا شد و به سپاهان پیوست انگاری از این رو به آن رو شد.
🔹اینکه چه اتفاقاتی بین او و مدیران باشگاه در زمان جدایی افتاد از آن بی اطلاع هستیم اما اگر دلیل این پرخاش و بی احترامی های مداوم در مقابله با تیم سابق آن اتفاق ها باشد هرگز دلیل قانع کننده منطقی نبوده و نخواهد بود.
🔹از آن گل تساوی دقایق آخر بازی رفت و آن شادی غیرعادی و این هم از بی احترامی ها و اذیت های زیرکانه در بازی برگشت، از مواردی است که نه اسمش را می توان تعصب به پیراهن تیمی است که بر تن کرده و نه می توان دلیلی دانست برای پاسخ به ناکارآمدی مدیران سابق باشگاه استقلال.
🔹برای هواداران استقلال، امید نورافکن بازیکنی دوست داشتنی بود که تا قبل از این بسیار علاقمند بودند که هر چه سریع تر دوباره او را با پیراهن آبی تیم محبوبشان ببینند و از جدا شدنش در فصل گذشته ابراز ناراحتی و افسوس می کردند اما…
🔹اما اتفاقات و رفتارهای غیر عادی و غیر منطقی که این بازیکن چه در بازی رفت در اصفهان پس از گلی که به استقلال زد و رفتارهای موذیانه در بازی برگشت باعث دلخوری و ایجاد نفرت بین هواداران آبی و او شده است.
🔹کاش امید نورافکن کمی متوجه این می شد که برخی رفتارها بعدها هرگز حتی با عذرخواهی هم قابل بازگشت و بخشش نیستند.. برخی رفتارها و پرخاشگری ها از یادها نخواهند رفت و گاهی حتی افسوس و حسرت هم جای جبران باقی نخواهد گذاشت.
🔹امید نورافکن یا به اسم تعصب به پیراهن زرد تیم سپاهان یا به اسم احقاق حقانیت خود به مدیران سابق باشگاه که دیگر در باشگاه نیستند، رفتارها و عکس العمل هایی را انجام می دهد که بیشتر از اینکه به دنبال گرفتن حق خود و اثبات حقانیت خودش باشد، باعث اذیت و آزار هواداران و دوستدارانش شده است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.