باختیم، در بد زمانی هم باختیم

#اختصاصی_آبی_پوشان

✍️ قلم: محمود فخرالحاج

نباختیم و نباختیم و وقتی شکست خوردیم که تمام امیدهایمان ناامید شد..در بهترین زمانی که می شد به رده سوم صعود کرد روی دو غافلگیری دوگل خوردیم و بازی را واگذار کردیم آن هم به تیم و کسی که همیشه بازی کردن مقابل او و تیمش برای استقلال سخت و نفس گیر بوده است. او کسی نیست جز امیر قلعه نوعی.
همیشه بازی کردن مقابل او سخت بود و این بازی هم همین طور شد. از طرفی همیشه بازی های خارج از خانه برای استقلال ترسناک و دلهره آور بود و این بازی هم بیشتر از همه آنها چون هم برابر تیم سوم جدول و هم برابر قلعه نوعی مرد قدیمی آبی ها.
باختیم، در بد زمانی هم باختیم..رکوردها یکی پس از دیگری شکسته شدند و این دلیل تمامی عصبانیت ها و دلخوری های هواداران و تماشاگرانی بود که چه جلوی تلویزیون و چه در ورزشگاه نشان دادند..
باور کنید شکست برایمان سخت بود..انگار عادت کرده بودیم که با شفر شکست معنا ندارد، عادت کرده بودیم که می شود زیباترین و بهترین و طولانی ترین رکوردها را با شفر بدست بیاوریم. عادت کرده بودیم که شفر یک معجزه گر است..
اما شکست هم همین نزدیکی ها بود..این شکست شاید بتوانیم بگوییم در حد شعار، غرور آبی مان را کمی جریحه دار کرد..این شکست شاید در ادامه کار ما را به این متوجه کند که قرار نیست همیشه با شفر پیروز شویم..این شکست شاید در طولانی مدت به ما بفهماند که استقلال راه سخت و دشواری در ادامه دارد..لیگ همچنان ادامه دارد و آسیا قرار است از استقلال استقبال کند..
باختیم، وقتی همه منتظر طعم باخت استقلال شفر بودند..ما هم باختیم..اما باید متوجه این باشیم که با این شکست روحیه خودمان را از دست ندهیم و دشمن شاد نشویم.

تلگرام استقلال

3 دیدگاه برای “باختیم، در بد زمانی هم باختیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.