باخت استقلال برابر سپاهان در روزی که مستحق باخت نبود

استقلال در روزی که برتر از حریف خود بود برابر سپاهان با یک گل مغلوب شد .

دقیقه ۱۰: محمدجواد حسین‌نژاد از پشت محوطه جریمه قصد داشت دروازه استقلال را تهدید کند که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: یک ضربه کاشته از راه دور نصیب سپاهان شد که شوت اسدی را حسینی به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۲۰: صالح حردانی با یک حرکت خوب از زکی‌پور عبور کرد و توسط این بازیکن متوقف شد، ولی کوپال ناظمی اعتقادی به خطا نداشت. مسئله‌ای که اعتراض اعضای تیم استقلال را به دنبال داشت.

دقیقه ۳۹: ارسال کرنر بازیکنان سپاهان در پشت محوطه جریمه به رضاییان رسید که ضربه او نیز از دقت کافی برخوردار نبود و با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: بالاخره مهم‌ترین موقعیت بازی در این لحظه به دست آمد. پاس در عمق نیک‌نفس با اشتباه عجیب نیلسون در دفع توپ همراه شد و ضربه او پشت مدافعین سپاهان به کوین یامگا رسید. دانشگر در جدال با وینگر فرانسوی اثری روی توپ گذاشت، ولی این ضربه باعث شد تا توپ روی پای راست یامگا جفت و جور شود و این بازیکن با وجود مزاحمت رضاییان، ضربه‌اش را به سمت دروازه زد که پیام نیازمند با خروج از دروازه، شوت یامگا را دفع کرد و این موقعیت بسیار خوب را از استقلال گرفت.

 (دقیقه ۴۵+۹): ارسال رامین رضاییان به محوطه جریمه با حرکت عجیب ایمان سلیمی و برخورد توپ به دست او همراه شد که کوپال ناظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. رضا اسدی پشت این توپ ایستاد که ابتدا حسینی آن را مهار کرد، ولی در برگشت خود اسدی موفق شد آن را وارد دروازه کند و تیمش را پیش بیندازد.

دقیقه ۵۲: روی یک پاس در عمق بلند، ارسلان مطهری وارد محوطه جریمه شد که ضربه روی پای این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: سپاهان روی یک ضدحمله وارد محوطه جریمه استقلال شد که ضربه آکروباتیک شهریار مغانلو پس از برخورد به سر ایمان سلیمی، از شدت آن گرفته شد و حسینی به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۶۰: ارسال کرنر مهدی‌پور با دفع عجیب پیام نیازمند به شکل عجیبی راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۴: ارسلان مطهری روی اشتباه نیلسون صاحب موقعیت شد، ولی تعلل بیش از حد این بازیکن باعث از دست رفتن موقعیت شد.

دقیقه ۶۶: ارسال زمینی صالح حردانی در تیر اول به ارسلان مطهری رسید، ولی مدافعان سپاهان زودتر از او توپ را راهی کرنر کردند.

دقیقه ۶۷: ارسال صالح حردانی با ضربه سر مرادمند همراه شد که توپ به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: ارسال کرنر دیدنی رامین رضاییان با ضربه سر اسدی همراه شد که توپ در آستانه ورود به دروازه با برخورد به نیلسون پیش‌تاخته به طرز عجیبی به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: مهرداد محمدی با وورد به محوطه جریمه ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که نیازمند این توپ را مهار کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.