بازی استقلال و بورسا اسپورترکیه

استقلال در دیداری دوستانه از ساعت۱۹:۳۰ دقیقه به مصاف بورسا اسپور رفت .گزارش بازی استقلال و بورسا اسپورترکیه را در زیر میخوانید:
قبل از شروع بازی امیر قلعه‌نویی و سنول گونش قبل از شروع بازی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.
آبی‌پوشان در ابتدا با ترکیب فرزین گروسیان، میلاد فخرالدینی، مگویان، محمد خلیلی، حنیف عمران‌زاده، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، علی رمضانی، محمد قاضی و آرش برهانی به میدان رفتند.
امیرقلعه‌نویی در طول برگزاری بازی بارها در کنار خط نکات تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد کرد.
امیرقلعه‌نویی در طول برگزاری بازی بارها در کنار خط نکات تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد کرد.
تیم فوتبال استقلال در نیمه اول این مسابقه با سیستم ۴-۴-۲ وارد زمین شد که آرش برهانی وظیفه کاپیتانی استقلال را برعهده داشت.
تعداد از تماشاگران محلی برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آمده بودند. ایرانیان مقیم ترکیه نیز که البته تعدادشان زیاد نبود در ورزشگاه حضور داشتند.
در نیمه نخست آبی پوشان تهرانی بازی بسیار خوبی را ارائه دادند و دو بار تا آستانه گلزنی پیش رفتند. یکبار علی رمضانی با شوت دیدنی تلاش کرد دروازه حریف را باز کند که با بدشانسی، ضربه اش به تیرک خورد و راهی به دروازه پیدا نکرد.در ادامه نیز امید ابراهیمی با یک ضربه کاشته تلاش کرد دروازه حریف را باز کند که شوت سرکش او با اختلافی اندک راهی اوت شد.
در این دیدار اشتباهات داوری چند بار فرصت گلزنی را از شاگردان قلعه نویی گرفت. یکی از این اشتباهات، فرصت تک به تک مناسبی را از سجاد شهباززاده گرفت و ناظر این دیدار نیز تایید کرد که داور به اشتباه آفساید اعلام کرده است.
گرمای هوا در این دیدار یک بار منجر به توقف دو دقیقه ای بازی شد. داور این دیدار برای استراحت بازیکنان این فرصت را ایجاد کرد و بعد از گذشت دو دقیقه، بازی روند خودش را طی کرد.
نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.
با آغاز نیمه دوم مهدی کریمیان به جای رمضانی، جمشیدیان به جای خرسندنیا به میدان آمدند. همچنین در دقیقه ۷۵ این دیدار نورافکن به جای خلیلی و در دقیقه ۸۰ لوکاس بازیکن تستی استقلال به جای برهانی که در این دیدار بازوبند کاپیتانی را بسته بود، به میدان آمدند.

در دقیقه ۸۲ این دیدار در یک صحنه، داور مسابقه به اشتباه یک پنالتی به سود بورسا اسپور گرفت و در دقیقه ۸۶ نیز اشتباه کمک داور در اعلام آفساید موجب شد تا مهاجم بورسیا اسپور با دروازه بان تک به تک شود و گل دوم را به ثمر برساند.

از فرصت های خوب استقلال در نیمه وم می توان به دو مورد اشار کرد که اولی را ابراهیمی با یک کرنر ارسالی برای قاضی فراهم کرد و ضربه سر این مهاجم را دروازه بان بورسا اسپور با واکنش دیدنی راهی کرنر کرد و دیگری ارسال شهباز زاده برای برهانی بود که ضربه مهاجم استقلال را بار دیگر دروازه بان بورسا اسپور به خوبی گرفت.
کمک داور این دیدار بارها روی اعلام آفساید اشتباه داشت که این امر با اعتراض کادرفنی استقلال همراه بود. این مشکلات داوری به حدی بود که یک پنالتی نیز که روی شهباز زاده رخ داده بود، از سوی داور اعلام نشد.
از نکات جالب این دیدار عملکرد درخشان دو بازیکن زیر ۲۳ سال استقلال یعنی رمضانی و خلیلی بود که خلیلی با عملکرد خوبش در دفاع چپ استقلال، قلعه نویی را به این پست امیدوار کرد. همچنین مگوریان، دفاع ارمنی استقلال نیز عملکردی قابل قبول در این دیدار ارائه داد.

نکته جالب توجه دیگر این دیدار، حضور علی دایی، منصور ابراهیم زاده، بهزاد غلام پور، سوشا مکانی و چند بازیکن دیگر از پرسپولیس در نیمه دوم بازی بود که از روی سکوها این دیدار را دنبال کردند.
بازی با نتیجه دوبرصفر به سود تیم ترکیه ای پایان یافت

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.