بازگشت امیدهای مان به وطن

🖌 بازگشت امیدهای مان به وطن👇
👆اما دیدارشان دور از خانه

✍️ محمود فخرالحاج

🔹می خواهد خبر واقعیت داشته باشد یا شایعه فرقی نمی کند.
🔹دیدن دوباره نورافکن و ابراهیمی در تیمی جز استقلال و رنگ پیراهنی جز رنگ آبی، در لیگ برتر برای ما هواداران آبی بسیار سخت است.
🔹هر چند بازیکن حق دارد تیم آینده اش را خودش انتخاب کند.. بازیکن حق دارد هر جا که راحت تر است و برایش بار مالی و سود دهی بیشتری دارد حضور پیدا کند و از این جور حرفها..
🔹اما برای هواداران آبی، هنوز از دست دادن امیدهای دو فصل گذشته شان باور کردنی نبود و از همه آنها سخت تر و سنگین تر، دیدن آنها در لیگ برتر خودمان آن هم در پیراهنی جز پیراهن تیم محبوبمان استقلال است.
🔹به راحتی عده ای مدیر ناکاربلد و مسئولان بی مسئول بازیکنانمان را از تیم فراری دادند و به خاطر چند مشت دلار که البته نمی دانیم بیشتر برای باشگاه سود دهی داشت یا خود بازیکن، آنها را به اروپا و لیگ های عربی فرستادند و اما همه می بینیم که بیشتر از یکی دو فصل حضور آنها در خارج دوام نیاورد.
🔹دلمان برای باشگاه و تیم محبوبمان می سوزد که با مدیران ناکاربلد و بی کفایتی عده ای بازیکنان ستاره و کلیدی فصل هایمان را یکی پس از دیگری از دست می دهیم و به فکر جایگزین هایی در حد و اندازه آنها و حتی بهتر از آنها نمی رویم و آنگاه روزی روزگاری هم قرار بر بازگشت باشد، جایی می روند که باید در لیگ برتر، روبروی مان قرار بگیرند و حاصل دسترنج خودمان را مقابل خودمان به عنوان حریف ببینیم.
🔹دوست داریم به امیدهایمان بگوییم که پسران آبی سابق، هر کجا هستید و به هر کجا که می روید موفق باشید و سربلند، اما به واقع سربلندی و موفقیت تیم محبوبمان از هر نام و اسم و رسمی مهمتر و بالاتر است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.