بازیهای جام حذفی مرحله یک شانزدهم نهایی

مسابقات جام حذفی در سه روز و در روزهای پنجشنبه و جمعه و شنبه با برگزاری ۱۶ بازی پیگیری خواهد شد . مرحله یک شانزدهم نهایی این مسابقات که با اضافه شدن تیمهای لیگ برتری جذاب تر شده است . همه بازیهای جام حذفی مرحله یک شانزدهم نهایی را در زیر مورد بررسی قرار داده ایم:

*پرسپولیس – کارگر بنه گز بوشهر

سرخ‌پوشان در تعطیلی مسابقات لیگ برتر به اردوی کیش رفتند و خود را برای ادامه مسابقات مهیا کردند . پرسپولیس ملی پوشی هم نداشت و این برای حمید درخشان به جهت هماهنگی تیمی میتواند مفید باشد در سوی مقابل بوشهری ها با سرمربی گری عباس سرخاب یک استقلالی نام آشنا و قدیمی به دنبال خلق اولین شگفتی جام است .

*تراکتورسازی تبریز- کارون اهواز

تراکتورسازی صدرنشین لیگ برتر و مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی میزبان یکی از تیم‌های لیگ دسته دوم است. شاید بازی تراکتور یکی از راحت ترین بازیهای تیمهای لیگ برتری در جام حذفی باشد ولی در جام حذفی هیچ تیمی را نمیشود دست کم گرفت.

*فجرشهیدسپاسی- استقلال خوزستان

فجر سپاسی که به لیگ یک صعود کرده است باید به مصاف استقلال خوزستانی برود که ویسی سرمربی خود را بدلیل محرومیت در اختیار ندارد . باید دید فجر توانایی یاد آوری روزهای خوش خود در لیگ برتر را دارد یا نه؟

*ذوب آهن اصفهان – پیام چغادک بوشهر

یحیی گل محمدی در لیگ برتر آنقدر بد نتیجه گرفته است که فرصت اشتباه در جام حذفی را ندارد و آنهم در برابر یک تیم دسته دومی از بوشهر . ذوب آهن در این دیدار برای جبران لیگ برتر چاره ای جز برد ندارد .

*نفت مسجد سلیمان – نیروی زمینی

نفت بعد از تغییر و تحول در کادرفنی‌اش توانست اولین برد لیگ برتری خود را مقابل فولاد در لیگ برتر به دست بیاورد با این حال اگر نفتی‌ها دچار غرور شوند ممکن است در همین مرحله اول مقابل تیم خوب نیروی زمینی شکست بخورند. حریف دسته اولی نفت تیم منسجم و دونده‌ای است. در این بازی شاید بتوان گفت توان هر دو تیم تقریبا برابر است. هرچند نفت در خانه خود بازی می‌کند و از امتیاز میزبانی و تماشاگران پرشورش بهره می‌برد با این حال نفتی‌ها بقا در لیگ برتر برایشان مهم‌تر است صعود در جام حذفی است.

*راه آهن – پاس

این دیدار به یاد روزهای خوش این دو تیم که از تیمهای قدرتمند پایتخت بودند برگزار خواهد شد . سالهاست که پاس به همدان منتقل شده و دیگر صلابت قبل را ندارد و راه آهن حمید استیلی هم در قعر جدول دست و پا میزند . جدال یاران مهابادی و استیلی میتواند جذاب باشد و یکی از بازیهای نزدیک این مرحله.


*گسترش فولاد تبریز- شهدای ارتش اصفهان

اولین حضور فراز کمالوند روی نیمکت مربیگری گسترش فولاد تبریز در جام حذفی است و او باید مقابل یک تیم ناشناخته قرار بگیرد. یک برد راحت برای گسترش فولاد قابل پیش بینی است.

*کیان بختیاری شهر کرد- سایپا

یاران مجید جلالی حداقل روی کاغذ کار چندان سختی ندارند و در حین برگزاری این دیدار در شهر کرد به فکر بازی لیگ برتری خود برابر پرسپولیس نیز هستند .

*شهرداری اردبیل – صبای قم

شهرداری اردبیل این فصل به لیگ دسته اول صعود کرده و با مهدی دینور زاده میتواند حریف خطرناکی برای یاران مرفاوی باشد به خصوص اینکه شاگردان دینورزاده در این بازی میزبان هستند .

*پیکان – بهمن شیراز

این بازی هم جدال دارا و ندارهاست . بازی میلیادرهای پیکانی برابر تیم دسته دومی بهمن که شاید کل هزینه باشگاهش به اندازه دو بازیکن پیکان هم نباشد .

*صنعت ساری- ملوان بندر انزلی

مویسیلوویچ سرمربی جدید ملوان هم اولین آزمونش در جام حذفی خواهد بود. درست است که ملوانیها باید همه قوای خود را برای بقا در لیگ برتر بگذارند ولی حذف در این مرحله برابر صنعت ساری وجهه خوبی برای ملوان که از تیمهای پرافتخار جام حذفیست ندارد .

*پارسه تهران- فولاد خوزستان

پارسه لیگ یکی هم میزبان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است. فولاد با اسکوچیچ در لیگ برتر خوب بازی کرده و به نظر می‌رسد این تیم در جام حذفی هم با جدیت شرکت خواهد کرد.

*پدیده- خونه به خونه بابل

سرمربی تیم فوتبال پدیده هم در جام حذفی محروم است و این تیم بدون مرزبان باید به میدان برود. به نظر پدیده هم کار سختی برابر تیم بابلی نخواهد داشت و باید نیم نگاهی به بازی با استقلال در لیگ برتر هم داشته باشند.

*استقلال اهواز-نفت تهران
یاران منصوریان باید به مصاف استقلال اهوازی بروند که با وجود لیگ برتری شدن استقلال خوزستان بیشتر از این تیم هوادار دارد . بعید به نظر میاید آنها بتوانند حریف تیم آماده نفت تهران بشوند هرچند که انگیزه زیادی برای دیده شدن دارند.
*گل گهر سیرجان-سپاهان اصفهان
سپاهانی ها هم باید به سیرجان بروند و مواظب اتفاقات غیر منتظره رقابتهای جام حذفی باشند . باید دید حسین فرکی از ملی پوشان خسته خود در این دیدار استفاده میکند یا نه؟
*فولاد نوین اهواز -استقلال تهران
در شرایط عادی فولاد نوین اهواز نمی تواند حریف سرسختی برای استقلال باشد ولی باید در نظر داشت که در تعطیلات لیگ امیر قلعه نوعی ۷۰درصد تیم خود را در اختیار نداشته است . به جز ۶ ملی پوش , رمضانی در تیم ملی امید و مگویان در ارمنستان و کرار در عراق بودند . ملی پوشان خسته بر میگردند و کرار به این بازی نخواهد رسید و استقلال ۴روز بعد باید به مصاف پدیده در لیگ برتر برود و باید حواس شاگردان امیرقلعه نوعی به آن دیدار هم باشد .
تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.