بازیهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

بازیهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با برگزاری ۶ دیدار در روز یکشنبه ۴ آبان و ۲ دیدار در روز دوشنبه ۵ آبان به اتمام خواهد رسید . مروری میکنیم بر بازیهای پیش روی جام حذفی:

 

استقلال خوزستانذوب آهن اصفهان

تیمهای بازدهم و سیزدهم بازیهای لیگ برتر باید در این مرحله به مصاف همدیگر بروند . عبدالاه ویسی در این دیدار هم محروم هست و نمیتواند بر روی نیمکت استقلالیها حضور یابد . شاید انتیاز میزبانی نقطه امیدبخش شاگردان ویسی برابر شاگردان گل محمدی باشد .

 

نفت مسجد سلیمانگل گهر سیرجان

شگفتی ساز جام حذفی در مرحله قبل که سپاهان پر آوازه را حذف کرد برابر تیم انتهایی جدول قرار خواهد گرفت . راهیابی هر یک از این دو تیم به مرحله بعد و به جمع هشت تیم مسابقات جام حذفی میتواند جالب توجه باشد .

 

پرسپولیس تهرانراه آهن تهران

در مورد این بازی و نقش حمید رضا سیاسی در این دو تیم فقط میتوان امیدوار بود سیاسی بازی نشود . پرسپولیس که چه با دایی و چه با درخشان شخصیت قهرمانی ندارد برای اعاده حیثیت می آید و راه آهن حمید استیلی هم امیدوار به صعود . تیم صعود کرده این بازی با توجه به بازی تقریبا راحت مرحله بعد میتواند خود را در جمع ۴تیم ببیند.

 

صنعت ساریپیکان تهران

صنعت ساری که در یک دیدار جنجالی توانست ملوان را حذف کند برابر پیکانی قرار خواهد گرفت که از بحران در آمده و هفته قبل با شکست تراکتورسازی در تبریز روحیه دو چندانی گرفته اند . پیکانی ها هم باید حواس خود را جمع کنند به خصوص اینکه این دیدار در ساری برگزار میشود و احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

 

گسترش فولاد تبریز -پدیده مشهد

گسترش فولاد با فراز کمالوند هم باخت و وضعیت مناسبی در لیگ برتر ندارد و برای صعود به مرحله بعد پدیده مشهدی را پیش رو دارد که بازی زیبایی برابر استقلال به نمایش گذاشت . باید دید فراز کمالوند میتواند گسترشی ها را سر و سامان دهد یا نه؟

 

سایپای البرزتراکتورسازی تبریز

یکی از حساسترین بازیهای این مرحله این بازی هست . سایپایی که در اوج قرار دارد در برابر تراکتوری که این روزها در نتیجه گیری خوب عمل نکرده و مغلوب پیکان هم شد قرار می گیرند . آقا معلم در لیگ برتر مغلوب تیم فصل گذشته خود شد و باید دید در جام حذفی میتواند جبران کند یا نه؟

 

نفت تهرانشهرداری اردبیل

نفت تهران در برابر شهرداری اردبیلی قرار خواهد گرفت که با پیروزی بر صبای قم چنان جشنی گرفتند که گویی قهرمان جام شده اند . البته آنها اینبار برای شگفتی سازی کاری بسیار دشوار برابر تیم منصوریان دارند .

 

استقلال تهرانپارسه تهران

استقلالی که در هفته های اخیر هرچقدر امتیاز از دست داد نه تنها از صدر جدول تکان نخورد بلکه فاصله خود را با صدر را نیز کمتر کرد در برابر پارسه ای قرار میگیرد که در کمال ناباوری فولاد خوزستان را حذف کردند . البته پارسه ای ها بعد از این بازی در لیگ یک از نفت آبادان ۴ گل دریافت کردند . بر روی کاغذ بازی سختی برای استقلال به نظر نمی آید .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.