بازیهای هفته اول لیگ برتر

لیگ برتر از امروز دوباره استارت میخورد و هیجان فوتبالی به کشور باز میگردد . هفته اول لیگ برتر طی امروز و فردا پیگیری خواهد شد و البته در هفته اول تیمها از همدیگر شناخت کمی دارند و بین بازیکنان نیز هماهنگی کامل وجود ندارد . نگاهی انداخته ایم به بازیهای هفته اول لیگ برتر :

لیگ-برتر

تراکتورسازی تبریزاستقلال خوزستان

تراکتورسازی تبریز که کهکشانی بسته شده با امیر قلعه نوعی برابر مدافع عنوان قهرمانی قرار خواهد گرفت . استقلالیهای خوزستان امسال , سال سختی را پیش رو دارند . آنها دیگر مثل سال قبل نیستند که کسی توجهی به انها نکند و در کانون توجهات هستند و از طرف دیگر تیم انها نه تنها از نظر مهره و کادر فنی تقویت نشد که تضعیف هم شد . باید دید جدال تراکتور پر مهره و مدافع عنوان قهرمانی چه خواهد شد ؟

سیاه جامگان مشهد-ذوب آهن اصفهان

مشهدی ها هم در روزهای آخر لیگ سال قبل به زور در لیگ برتر ماندنی شدند و البته امسال مهره های چندان شاخصی برای تققویت تیم خود اضافه نکردند و در سوی مقابل ذوب آهنی ها هم چند بازیکن کلیدی خود به خصوص هادی محمدی و کاوه رضایی و مسعود حسن زاده را از دست دادند و باید ببینیم وضعیت انها در لیگ چگونه خواهد بود . البته ذوب آهنی ها چند روز قبل قهرمان سوپر جام ایران هم شدند و با روحیه بیشتری گام به مسابقات می گذارند .

استقلال تهراننفت تهران

هواداران استقلال خیلی به تیم امسال علی منصوریان امیدوارند . استقلال در خطوط مختلف تقویت شده و البته کادر فنی محبوب و کاربلد استقلال که امید انها را به این تیم افزایش داده . تیم مقابل علی منصوریان تیمی است که دو سال در آن حضور داشته و امسال علی دایی سکان هدایت آن را در دست دارد . جدال علی منصوریان و علی دایی دو همبازی و دو رفیق قدیمی می تواند جالب باشد .

صبای قم-نفت آبادان

صبای قم که تا روزهای آخر بلاتکلیف بود و در دو هفته مانده به آغاز لیگ هدایت خود را به صمد مرفاوی سپرد هم از نظر بدنی کار خوبی نکرده اند و هم از نظر یارگیری . آنها برابر نفت آبادانی قرار میگیرند که دوباره به لیگ برتر بازگشت و با هواداران خاصش دوباره هیجان را به لیگ برتر اضافه خواهد کرد .

گسترش فولاد تبریزپیکان

گسترش فولاد تبریز که بازیکنان شاخص و خوبی در اختیار گرفته با فراز کمالوند آماده شروع مسابقات لیگ برتر است . حریف آنها در هفته اول پیکان تازه به لیگ برتر صعود کرده است که مجید جلالی را بالای سر خود میبیند و بازیکنان پا به سن گذاشته ای که جذب کرده و امیدوار است با این بازیکنان با تجربه بتواند نتایج خوبی بگیرد .

سپاهان اصفهان-پدیده مشهد

عبدالاه ویسی مربی قهرمان سال قبل به سپاهان بازگشته و میخواد در این تیم نیز درخشش داشته باشد . همه میدانند شرایط سپاهان نامدار با استقلال خوزستان بسیار تفاوت دارد و کار ویسی مشکل تر است . حریف اول انها پدیده مشهد است که به مانند شرایط سال قبل خود پای در این مسابقات گذاشته است .

فولاد خوزستانماشین سازی تبریز

فولادی که با کم شدن بودجه خود نتوانست یارگیری خوبی کند و در سطح کادر فنی نیز افت داشته در برابر تیم متمول ماشین سازی تبریز قرار می گیرد که علی رغم اینکه تازه به لیگ برتر آمده توانسته ستاره های زیادی را استخدام کند و حتی میتوان از این تیم به عنوان مدعی اسم برد . البته باید منتظر بازی فردای این دو تیم و رونمایی از تیم جدیدشان باشیم.

سایپای البرزپرسپولیس تهران

پرسپولیسی ها نیز تا حدودی نقاط ضعف سال گذشته خود را بر طرف کرده اند و آماده شروع مسابقات هستند و حریف آنها سایپا با حسین فرکی که بعد از یک استراحت کوتاه به لیگ بازگشته و با انگیزه هایی که به سایپا وارد میکند حریف راحتی برای پرسپولیس برای استارت لیگ نیستند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.