بازیهای هفته بیستم لیگ برتر

هفته بیستم لیگ برتر از فردا آغاز خواهد شد و در چهار روز پی گیری خواهد شد . بازیهای هفته بیستم لیگ برتر به شرح زیر است:

نفت تهرانسایپای البرز

دو تیم کم طرفدار تهران و کرجی که امسال نتایج بسیار خوبی گرفته اند در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در هفته قبل نفت صدر جدول را از دست داده و سایپا مغلوب استقلال شده است .

استقلال تهرانپیکان تهران

استقلال اوج گرفته که با دو گام به صدر جدول نزدیکتر شده درصدد برداشتن گام سوم برای صدرنشینی است به خصوص که در این هفته سپاهان و فولاد دیداری سخت خواهند داشت و کار نفت برابر سایپا نیز راحت نخواهد بود . مصاف مهدی رحمتی و اکبرپور و جمشیدیان با استقلالیها و امیرقلعه نوعی سوژه این بازی خواهد بود .

ملوان بندر انزلی-راه آهن

ملوان که هفته قبل یک برد دراماتیک برابر پرسپولیس را تجربه کرد جدال قعر نشین ها را با راه آهنی خواهد داشت که به همه تیمها میبازد و نام و جایگاه تیمها برایش فرقی ندارد . ملوان با برد در این دیدار خانگی میتواند گام محکمی برای بقا بردارد .

گسترش فولاد تبریزنفت مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان که خود را از انتهای جدول جدا کرده و تا رده ۱۳ بالا آمده دیگر دیدار قعر نشین ها را برابر گسترش فراز کمالوند برگزار خواهد کرد . کمالوند عزم خود را برای سقوط تیم دوم تبریز جزم کرده .

پدیده مشهد-پرسپولیس تهران

پرسپولیس که دیگر فقط نام و خاطره ای از بزرگیش باقی مانده و به اندازه کافی در لیگ ایران تحقیر شده است بازی سختی را در مشهد برابر پدیده ای خواهد داشت که تراکتورسازی را در تبریز با سه گل شکست داد . در صورت باخت مسلما دیگر درخشان را روی نیمکت پرسپولیس نخواهیم دید .

صبای قمتراکتورسازی تبریز

دو تیمی که در وضعیت خوبی قرار ندارند برابر هم صف آرایی خواهند کرد . صبایی که بعد از رفتن مرفاوی و آمدن تارتار نتایج خوبی کسب نکرده و تراکتورسازی که از نظر نتیجه گیری در بحران قرار گرفته است طوری که صدای هیئت مدیره و مدیرعامل تیم در آمده و به خطیبی اخطار داده اند .

فولاد خوزستانسپاهان اصفهان

حساسترین بازی هفته در اهواز برگزار خواهد شد . فولادی که صدرنشین لیگ برتر شده است و برای حفظ صدر باید در برابر سپاهان به پیروزی دست یابد .

ذوب آهن اصفهاناستقلال خوزستان

ذوب اهنی که اخرین باخت این تیم را کسی به خاطر نمی آورد و از اواسط نیم فصل اول نتایج بسیار درخشانی گرفته است در برابر تیم عبدالاه ویسی که حال و روز خوشی ندارد قرار میگیرد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.