بازیهای هفته بیست و نهم لیگ برتر

لیگ برتر به هفته های پر تنش و پر استرس و حساس خود رسیده است و تیمهای بالا نشین و پایین نشین جدول جدال های نفس گیری برای قهرمانی و بقا در لیگ برتر دارند . هفته بیست و نهم لیگ برتر فردا برگزار می شود . نگاهی می اندازیم به بازیهای هفته بیست و نهم لیگ برتر :

لیگ-برتر

استقلال تهرانتراکتورسازی تبریز

یکی از حساسترین دیدارهای هفته در ورزشگاه آزادی برگزار می شود جایی که استقلال برای قهرمانی چاره ای جز شکست تراکتورسازی ندارد . استقلالیها که یک بار امسال تراکتوری ها را در جام حذفی ناکام گذاشته اند میخواهند علاوه بر ادامه صدرنشینی خود تراکتوری ها را از حضور در آسیا نیز محروم کنند . این بازی آنقدر اتفاق و جلوه ویژه دارد که در این نوشته نمیشود به آن پرداخت ولی تقابل امیر قلعه نوعی با استقلالیها مهمترین نکته این بازی است . امیر برای پیروزی در این دیدار دست به هر کاری زده است از بازی ندادن به یاران اصلی خود در برابر الهلال گرفته تا اعتلاف با کریم باقری و علی دایی …

پرسپولیس تهرانگسترش فولاد تبریز

پرسپولیسیها که بعد از سالها مدعی قهرمانی هستند نمیخواهند به این راحتی ها پا پس بکشند و میخواهند به هر شکلی است دو بازی خود را ببرند و منتظر لغزش دو استقلال باشند . آنها در تبریز و در برابر تیم خوب گسترش هرگز کار راحتی نخواهند داشت . سفر یک هفته قبل هدایتی به تبریز و مذاکرات پشت پرده او و تغییر یکباره ورزشگاه بازی  این بازی را تحت الشعاع خود قرار داده است .

پدیده مشهد – استقلال خوزستان

استقلال خوزستان شانس دوم قهرمانی لیگ برتر در مشهد باید به مصاف پدیده برود . شانس یاران ویسی در این است که حریف آنها از انگیزه لازم برای این دیدار برخوردار نیست و میتوانند با برد در این دیدار به قهرمانی در هفته آخر امیدوار باشند .

نفت تهرانفولاد خوزستان

نفت تهران که برای حضور در مسابقات آسیایی سال آینده رقابت تنگاتنگی با تراکتور سازی دارد باید در برابر فولادی قرار بگیرد که از بقا در لیگ برتر مطمئن شده است .

استقلال اهوازسایپاالبرز

استقلال اهواز سقوط کرده و سایپای بحران زده که مربی خود را هم اخراج کرده یک بازی خنثی و بی اثر را برگزار خواهند کرد .

ملوان انزلی – صبای قم

این بازی برای ملوانان خیلی مهمه و باید در این دیدار به پیروزی برسند . از بین تیمهای در استانه سقوط شانس ملوان برای بقا بیشتره و فردا باید در زمین خود یاران دایی را شکست دهد .

راه آهنسپاهان اصفهان

راه آهنی ها که احتمال سقوط بالایی دارند یک بازی سخت برابر سپاهان خواهند داشت و اگر میخواهند در لیگ برتر بمانند باید این بازی را برده و منتظر لغزش سیاه جامگان و ملوان باشد .

ذوب آهن اصفهان – سیاه جامگان

این بازی برای سیاه جامگان هم بسیار مهم خواهد بود و مشهدی ها برای حفظ سهمیه کار سختی را در برابر یاران گل محمدی خواهند داشت .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.