بازیهای هفته بیست و دوم لیگ برتر

هفته بیست و دوم لیگ برتر از فردا شروع می شود و روز یکشنبه پی گیری خواهد شد . بازیهای هفته بیست و دوم لیگ برتر را باهم مرور میکنیم :

پدیده مشهد-استقلال خوزستان 

تیمهای دهم و سیزدهم جدول در مشهد دیداری حساس برگزار خواهند کرد . خوزستانی ها که روند ناکامی های خود را در هفته های قبل ادامه داده اند برای بقا در لیگ باید از همین هفته شروع به امتیاز گیری کنند . آنها در مشهد کار سختی برابر شاگردان مرزبان دارند .

صبای قمراه آهن تهران

صبای میانه جدولی به مصاف راه آهنی خواهد رفت که به نظر با فرهاد کاظمی برای بقا امیدوار تر شده اند . آنها بعد از چندین هفته ناکامی هفته قبل با فرهاد کاظمی به سه امتیاز دست یافتند .

ملوان انزلی-سپاهان اصفهان 

ملوانی ها که با فیروز کریمی در نیم فصل دوم اوج گرفتند و خود را از انتهای جدول جدا و به میانه های جدول رساندند بازی حساسی با سپاهانی دارند که نیم نگاهی به صدر جدول دارند .

ذوب آهنسایپا ی البرز

دو تیمی که امسال بازی های بسیار زیبایی به نمایش گذاشته اند و نتایج خوبی نیز گرفته اند در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت . این بازی می تواند یکی از زیباترین بازی های این هفته باشد .

استقلال تهراننفت مسجد سلیمان 

دو تیم با هدفهای کاملا متفاوت در ورزشگاه آزادی نبرد خواهند کرد . استقلالیها که چشم به صدر نشینی دارند و مسجد سلیمانی ها هم برای جدایی از قعر جدول مجبور به کسب امتیاز هستند .

نفت تهرانگسترش فولاد تبریز

صدر نشین لیگ که چند تیم را در کمین به دست آوردن صدر پشت سر خود می بیند برابر گسترش فولادی قرار میگیرد که با فراز کمالوند خیلی راحت امتیاز از دست می دهد .

فولاد خوزستانپیکان تهران

فولاد برای جا نماندن از کورس قهرمانی باید در برابر پیکان به پیروزی دست یابد . پیکانی ها به نظر به کسب یک امتیاز از این دیدار راضی باشند .

تراکتورسازی تبریزپرسپولیس تهران 

سرخهای تهران و تبریز در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم خواهند رفت . پرسپولیسیهایی که در آسیا اوج گرفته اند در برابر تراکتوری که با تونی روند خوبی داشته است . این بازی در سرمای تبریز می تواند گرمابخش لیگ شود .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.