بازیهای هفته بیست و سوم لیگ برتر

بازیهای لیگ به روزهای انتهایی و حساس خود نزدیک میشود و هیجان این مسابقات با نزدیکی تیمهای مدعی قهرمانی و در حال سقوط بیشتر شده است . بازیهای هفته بیست و سوم لیگ برتر  از فردا آغاز خواهد شد و در ۴ روز برگزار خواهد شد و حتی یک بازی به سال بعد موکول شده است :

نفت مسجد سلیمانپرسپولیس

نفتی ها که هفته قبل برابر استقلال بازی زیبایی به نمایش گذاشتند ولی مغلوب شدند این هفته در برابر دیگر تیم تهرانی آن هم در خانه چاره ای جز برد ندارند تا خود را از جمع تیمهای سقوط کننده نجات دهند . در سوی مقابل پرسپولیس که خوب میبازد و دهمین باخت خود را هم هفته قبل تجربه کرد در صورت شکست برابر نفتی ها در واقعیت و نه شوخی مدعی سقوط به لیگ پایین تر خواهند بود .

راه آهن تهرانتراکتورسازی تبریز

تراکتورسازی رده دومی که با تونی نتایج خوبی گرفته در صدد است تا از رویارویی استقلال و نفت تهران بهترین استفاده را برده و خود را به صدر جدول برساند . در این راه حریف آنها روی کاغذ زیاد لقمه گلوگیری نیستند و در انتهای جدول منتظر پایان لیگ و سقوط به لیگ پایینتر هستند .

گسترش فولاد تبریزفولاد خوزستان

گسترش فولادی ها نیز خود را در معرض سقوط میبینند و باید از آخرین فرصتهای خود برای بقا استفاده کنند . در سوی مقابل فولادی ها نیز که اندکی از صدر جدول فاصله گرفته اند میخواهند امتیازات از دست رفته را جبران و دوباره به جمع مدعیان بازگردند .

استقلال تهراننفت تهران

حساسترین و جذابترین بازی هفته را شاگردان قلعه نوعی و منصوریان انجام خواهند داد , بازی که به واقع ۶ امتیازی هست و برنده آن امید بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت .

استقلال خوزستانصبای قم

استقلال خوزستان هم در معرض سقوط هست و این برای عبدالاه ویسی که لقب گواردیولای ایرانی را یدک میکشد اصلا خوب نخواهد بود . صبایی ها در میانه جدول جا خوش کرده اند و نه دغدغه سقوط دارند  نه توان آسیایی شدن و با آرامش بیشتری بازی خواهند کرد .

پیکان تهرانذوب آهن اصفهان

پیکانی ها هم باید از این بازی امتیاز بگیرند تا خود را در معرض سقوط نبینند و در این راه حریف آنها تیم قدرتمند ذوب آهن است . ذوبی ها که با امتیازات متوالی خود را تا رده ششم جدول بالا کشیده اند حالا با هدف کسب سهمیه آسیا تلاش میکنند و انگیزه پیروزی دارند .

سپاهان اصفهان-پدیده مشهد

سپاهانی ها هم با از دست دادن امتیاز در چند هفته گذشته اندکی از جمع مدعیان عقب افتاده اند و برای امیدوار ماندن به قهرمانی به سه امتیاز بازی فکر میکنند . در سوی مقابل درست است که پدیده ای ها کمی وضعیت بهتری از تیمهای قعر نشین دارند ولی به طور کامل از سقوط ایمن نیستند و غفلت آنها میتواند بهای سنگینی برای مشهدی ها داشته باشد .

سایپای البرز -ملوان انزلی

این بازی تنها بازی هفته بیست و سوم خواهد بود که به سال بعد موکول میشود . سایپایی ها که تا قبل از این هفته بازیها و نتایج خوبی میگرفتند هفته قبل در برابر ذوب اهن مغلوب به تمام معنی شدند . ملوانی ها هم با فیروز کریمی از انتهای جدول به میانه های جدول پرواز کردند و همه تیمها را در هم کوبیدند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.