بازیهای هفته بیست و ششم لیگ برتر

بازیهای هفته بیست و ششم لیگ برتراز فردا آغاز میشود و در دو روز پی گیری خواهد شد . بازیهای این هفته را مرور میکنیم:

 

ذوب آهن اصفهاننفت تهران

نفت تهران برای حفظ صدرنشینی کار سختی در اصفهان خواهد داشت . شاگردان گل محمدی سخت به دنبال رسیدن به سهمیه آسیا هستند و این کار را برای شاگردان منصوریان سخت تر خواهد کرد .

تراکتورسازی تبریزسایپای البرز

تراکتورسازی با برد در این دیدار می تواند خود را به صدر جدول برساند . سایپای میانه جدولی هم انگیزه کافی برای ادامه مسابقات ندارد و این میتواند کلید موفقیت شاگردان الیورا باشد .

فولاد خوزستاننفت مسجد سلیمان

فولادی ها که دوباره امیدهای خود را برای قهرمانی افزایش داده اند برابر نفتی قرار خوهند گرفت که برای بقا در لیگ چاره ای جز کسب امتیاز در این دیدار ندارند .

پرسپولیس تهرانسپاهان اصفهان

سپاهانی ها که اکنون به قهرمانی امیدوار شده اند باید در برابر قرمزپوشان پایتخت به پیروزی برسند . آن طرف میدان هم تیمی قراردارد که حال با آمدن برامو ایواکویچ پرانگیزه تر از گذشته هستند .

راه آهن تهراناستقلال خوزستان

دیداری حساس بین قعرنشینهای لیگ که نتیجه این دیدار بسیار مهم خواهد بود به خصوص راه آهنی ها که با شکست در این دیدار و برابر یکی از حریفان مستقیم خود برای بقا باید غزل خداحافطی از لیگ را بخوانند .

ملوان انزلی-استقلال تهران

استقلالیها که اکنون امیدهای خود را برای قهرمانی بسیار کم میبینند باید در برابر ملوانی قرار بگیرند که برای بقا و فرار از بین قعر نشینها نیاز مبرم به ۳ امتیار این بازی دارد .

پدیده مشهد-گسترش فولاد تبریز

تیم بازنده این دیدار میتواند خود را در بین فانوس به دستان بیند و برعکس برنده این دیدار تا حدودی از بقا در لیگ برتر مطمئن خواهد بود .

صبای قمپیکان تهران

این دیدار شاید برای صبایی ها زیاد مهم نباشد ولی برای پیکانی ها حکم مرگ و زندگی را دارد و باید در این دیدار ۳ امتیاز کسب کنند تا با همه بازیکنان بزرگ به لیگ یک سقوط نکنند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.