بازیهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران

بازیهای لیگ برتر فردا پی گیری خواهد شد و هفته ای سرنوشت ساز برای تیمهای مدعی قهرمانی و تیمهای در خطر سقوط خواهد بود . بازیهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران  را باهم مرور میکنیم:

لیگ برتر ایران

راه آهنسایپای البرز

راه آهنی ها که تقریبا سقوط کرده هستند و اندکی روی کاغذ شانس دارند در صورت از دست دادن امتیاز در این دیدار شانس روی کاغذ را هم از دست خوهند داد و رسما به لیگ پایین خواهند رفت . سایپایی ها هم که به احتمال زیاد فصل را در مقام هفتم به پایان خوهند برد برای این بازی انگیزه کمتری دارند .

ملوان بندر انزلی- فولاد خوزستان

برای این دیدار هر دو تیم انگیزه لازم را دارند . ملوانی ها برای بقا باید از این دیدار امتیاز بگیرند و فولادیها هم که امید قهرمانی را تا حد زیادی از دست رفته میبینند برای کسب سهمیه تاش میکنند و این انگیزه ها باعث جذابیت بازی خواهد شد .

تراکتورسازی تبریزگسترش فولاد تبریز

تراکتورسازی تبریز صدرنشین لیگ برتر که به نظر کار راحتی در دربی تبریز خوهد داشت . هرسال راحت ترین امتیازات تراکتورسازان برابر همشهری خود به دست می آید به خصوص امسال که سرمربی گسترش آرزوی قهرمانی تیم مقابل را کرده است!!!

استقلال خوزستانسپاهان اصفهان

استقلالیهای خوزستان هم به شدت خطر سقوط را احساس میکنند و در برابر سپاهانی قرار خواهند گرفت که سخت به دنبال قهرمانی و به زیر کشیدن تراکتورسازی است و با توجه به باقی های مانده دور از ذهن نمیباشد .

 پرسپولیس تهرانپیکان تهران

یک بازی بین تیمهای نیمه پایینی جدول . پیکانیهای رده چهاردهم که برای بقا در لیگ برتر کار سختی را پیش رو دارند و سرخپوشان پایتخت که تقریبا بابت بقا مطمئن شده اند و برای اعاده حیثیت خواهند جنگید .

پدیده مشهد-نفت تهران

نفت تهران که تا هفته های پایانی همچنان به دنبال قهرمانی است و برخلاف تصورات تا هفته های آخر مدعی ماند برابر پدیده میانه جدولی که هم از لحاظ جدولی و هم از لحاظ مالی انگیزه لازم برای باقی مسابقات را ندارند قرار خواهند گرفت .

صبای قماستقلال تهران

استقلالی که در هفته های اخیر حسابی طرفداران خود را نا امید کرده است برای گرفتن سهمیه آسیا که کار مشکلی خواهد بود باید برابر صبا به سه امتیاز بازی دست یابد تا فصل ناکامی خود را کامل تر نکند .

ذوب آهن اصفهاننفت مسجد سلیمان

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان ذوب آهن بهترین و کامل ترین تیم لیگ برتر ایران است و حالا که برای رسیدن به آسیا شانس زیادی دارند باید مسجد سلیمانی ها را قربانی کرده و به لیگ پایین بفرستد . کار نفت ها در اصفهان دشوار خواهد بود .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.