بازیهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر

لیگ برتر ایران

بازیهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر از فردا آغاز میشود . در روز یکشنبه هفته بعد به پایان می رسد . بازیهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر به شرح زیر است :

سپاهان اصفهانراه آهن

سپاهان که با توجه به بازی های ساده تر بای مانده نسبت به رقبا میتوان بخت اول قهرمانی نامید در برابر راه آهنی قرار میگیرد که اگر در این دیدار هم شکست بخورد تقریبا سقوطش قطعی خواهد بود . زردهای تهران و اصفهان یکی برای قهرمانی و یکی برای بقا محکوم به برد هستند .

گسترش فولاد تبریز – صبای قم

این دیدار بیشتر برای گسترشی ها مهم هست زیرا صبایی ها از بقا در لیگ اطمینان دارند ولی گشترشی ها خطر را کاملا احساس میکنند به خصوص آنکه هفته بعد با تیم همشهری بازی دارند که باید سه امتیاز را تقدیمشان کنند و برای بقا محکوم به شکست صبا هستند .

نفت مسجد سلیماناستقلال خوزستان

دو تیم فانوس به دست یکی از حساس ترین بازی های هفته را برگزار خواهند کرد . نفتی ها در صورت شکست باید برای لیگ دسته یک سال آینده برنامه ریزی کنند و استقلالیهای خوزستان نیز در صورت شکست کار دشواری برای بقا خواهد داشت .

استقلال تهران-پدیده مشهد

استقلالیها که تا حدودی قهرمنی را از خود دور میبینند برای کسب سهمیه آسیایی و شاد کردن دل هوادارانشان باید در این بازی برنده باشند . فشار روی استقلال هم از جبهه بیرون و هم جبهه درونی بسیار زیاد است و این باعث استرس بازیکنان و کادر فنی خواهد شد .

پیکان تهرانتراکتورسازی تبریز

پیکانی ها که با وجود هزینه های زیاد و بازیکنان میلیاردی در آستانه سقوط به لیگ پایین تر هستند برابر صدر نشین لیگ برتر کار سختی خواهند داشت . تراکتوری ها برای حفظ صدر نشینی در این دیدار باید برنده از زمین بیرون بیایند .

سایپای کرجپرسپولیس تهران

پرسپولیسیها که در صورت شکست برابر سایپا از مدعیان جدی سقوط خواهند بود باید در برابر سایپایی به برتری برسند که به این راحتی ها تن به شکست نخواهد داد . هرچند بازی مشکوک هفته قبل آنها برابر تراکتوری ها و آن گل به خودی به یاد ماندنی در اذهان فوتبالدوستان باقی خواهد ماند .

فولاد خوزستانذوب آهن اصفهان

این بازی می تواند زیباترین بازی این هفته باشد . فولادی ها برای قهرمانی میجنگند و ذوبی ها بیشتر برای کسب سهمیه آسیا .

نفت تهران -ملوان بندر انزلی

نفتی ها که با دریافت ۵ گل در هفته قبل برابر ملوان ذوب آهن صدر جدول را از دست دادند در برابر ملونی قرار میگیرند که به اندازه کافی انگیزه و هدف برای نتیجه گرفتن در این دیدار دارند چون آنها در بین تیمهای فانوس به دست هستند و برای بقا میجنگند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.