بازیهای هفته دهم لیگ برتر

بازیهای هفته دهم لیگ برتر فردا پنجشنبه سوم و جمعه چهارم مهر ماه برگزار خواهد شد . نگاهی انداخته ایم به بازیهای هفته دهم :

ملوان انزلی –گسترش فولاد تبریز

ملوان تیم پانزدهم جدول که امسال خیلی ضعیف ظاهر شده میزبان گسترش فولاد تبریزی است که با برد دقایق پایانی هفته قبل تا حدودی به اوضاع خود سر و سامان داده است. ملوان دیگر فرصت اشتباه ندارد و تا اینجا که به ایراندوست فرصت داده شده است نشان صبوری مدیران این تیم است.

راه آهننفت مسجد سلیمان

دو تیم دیگر انتهای جدولی باید به مصاف هم بروند . راه آهن حمید استیلی که اینروزها به همه تیمها خوب امتیاز میدهد در برابر تیم قعر نشین نفت که مربی اش امسال رکورددار استعفا است .

صبای قمسایپای کرج

صبا که ابتدای لیگ خوب شروع کرد و رفته رفته دچار افت شد در برابر سایپایی قرار میگرد که شروع خوبی نداشت و رفته رفته تبدیل به مدعی لیگ شد . سایپای رده چهارمی برای جا نماندن از کورس باید صبای مرفاوی را شکست دهد.

پرسپولیساستقلال خوزستان

با اخراج علی دایی به نظر پرسپولیس کمی نظم و انگیزه بیشتری گرفته است . از شانس درخشان بازیهای پشت سر هم این تیم در تهران و با تیمهای انتهایی جدول است . در سوی مقابل استقلال خوزستان هفته قبل بازی فوق العاده زیبایی برابر تراکتورسازی صدر نشین انجام داد .

پدیده مشهد- پیکان تهران

پدیده مشهد که نوار شکست ناپذیری اش از دو هفته قبل پاره شد و در مسیر ناکامی قدم بر میدارد در برابر پیکان قرار میگیرد که اندکی خود را در جدول بالا کشیده است .

فولاد خوزستاننفت تهران

دیدار دو تیم خوب لیگ برتری جذابیت های زیادی خواهد داشت . تیم علی منصوریان که سر و شکل یک تیم مدعی را به خود گرفته در برابر فولاد خوزستان که با وجود همه مشکلات و بازیکنان سربازش به جمع مدعیان برگشته است . فولاد می تواند از امتیاز میزبانی و هوای گرم اهواز در این دیدار استفاده ببرد .

تراکتورسازیسپاهان اصفهان

جذاب ترین بازی هفته در تبریز برگزار میشود . دو تیم مدعی و قدرتمند لیگ برای ۳ امتیاز به مصاف هم خواهند رفت . برنده این دیدار می تواند ادعای مدعی تر بودن در دلیگ را داشته باشد .

ذوب آهناستقلال تهران

استقلال که در دو هفته گذشته ۶ امتیاز از دست داده با رسیدن بازیکنان مصدوم خود در تلاش برای باز پس گیری صدر جدول است . این بازی می تواند آخرین بازی یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی ذوب آهن باشد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.