بازیهای هفته دوازدهم لیگ برتر

در همه جای دنیای بازیهای باشگاهی برگزار می شود و هر از گاهی لیگ تعطیل میشود ولی در ایران لیگ همیشه تعطیل است و هر از گاهی به مدت کوتاه به جریان می افتد .در یکی دیگر از این جریان افتادن های کوتاه مدت از امروز هفته دوازدهم لیگ برتر آغاز میشود . بازیهای این هفته را باهم مرور میکنیم:

لیگ-برتر

استقلال خوزستانگسترش فولاد تبریز

استقلال خوزستان یکی از شگفتی سازان لیگ امسال اولین بازی هفته دوازدهم را برابر گسترش فولاد تبریز انجام خواهد داد . خوزستانیها با برد در این دیدار میتوانند حداقل برای ۲۴ ساعت و تا بازی استقلال تهران و فولاد به صدر جدول برسند ولی آنها کار راحتی برابر یاران کمالوند ندارند که امسال بازیهای بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته اند و حتی با برد در این دیدار تا رده سوم و با برد پرگل تا رده دوم جدول هم می توانند برسند .

پدیده مشهد – راه آهن

دو تیم میانه پایین جدول در مشهد برابر هم قرار خواهند گرفت و سعی خواهند کرد در جدال مستقیم قعرنشینان امتیاز کامل بگیرند که در ادامه لیگ خیلی به نفعشان خواهد بود .

صبای قمذوب آهن اصفهان

دو تیم بسیار خوب این فصل که هم زیبا بازی می کنند و هم خوب نتیجه میگرند برابر هم قرار میگیرند . دیداری که می تواند بسیار جذاب و پر از حوادث قشنگ باشد . مصاف مربیان پرسپولیسی (دایی و گل محمدی) میتواند بر زیبایی های این بازی بیافزاید .

تراکتورسازی تبریز -سیاه جامگان

تراکتورسازی برای رهایی از میانه پایین جدول چاره ای جز شکست دادن سیاه جامگان ندارد, هدفی که زیاد هم مشکل به نظر نمی رسد . سیاه جامگان وضعیت خوبی ندارد و حتی با فرهاد کاظمی هم خوب نتیجه نگرفته . آنها نقی زاده را مصدوم از تیم ملی تحویل گرفته اند و فروزان هم از این تیم اخراج شده تا شرایط این تیم بحرانی تر از قبل هم باشد .

سایپای البرز -ملوان انزلی

تیمهای میانه جدولی سایپا و ملوان برابر هم قرار خواهند گرفت . سایپایی که با توجه به مهره هایی که در اختیار دارد نتایج خوبی نگرفته است و زمزمه هایی از اخراج مجید جلالی هم به گوش میرسد و جلالی باید در این چند هفته باقی مانده تا نیم فصل بتواند خودی نشان دهد . جلالی آلترناتیوی به نام امیر قلعه نوعی را پشت سر خود میبیند .

سپاهان اصفهاننفت تهران

تیمهای مدعی سال قبل که امسال نتایج خوبی نگرفته اند و دور از انتظار ظاهر شده اند . البته نتایج سپاهان هرچقدر از لیگ گذشت سیر نزولی داشته و نتایج نفت سیر صعودی . سپاهانی ها برای اولین بار با استیماج به مصاف شاگردان منصوریان می روند . این دیدار هم میتواند یکی از زیباترین دیدارهای هفته باشد .

فولاد خوزستاناستقلال تهران **

استقلالیها برای حفظ صدرنشینی باید برد جام حذفی برابر فولاد را اینبار در لیگ و در اهواز تکرار کنند و از سوی مقابل فولادی ها برای فرار از قعر جدول چاره ای جز برد ندارند و به خصوص که اسکوچیچ هم در این تیم ماندگار شده است .

پرسپولیس تهراناستقلال اهواز

مصاف با تیم بحران زده و داغون استقلال اهواز فرصت خوبی برای پرسپولیس خواهد بود تا خود را از جمع تیمهای میانه جدولی جدا کند و چند پله ای در جدول بالا بیاید .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.